جلوگیری از چین و چروک دور لب با چند پیشنهاد ساده
مواد طبیعی مختلفی در شاداب شدن پوست لب‌ها تاثیرگذار خواهند بود. مرطوب کننده‌ها نقش زیادی در این زمینه ایفا خواهند کرد برای پیشگیری از پیری زودرس پوست و چین و چروک لب‌ها راهکارهای درمانی جالب در اختیارتان قرار خواهیم داد که در این بخش با آنها آشنا خواهید شد

روش هایی برای جلوگیری از چین و چروک دور لب

متاسفانه بیشتر افراد فکر می‌کنند که به همه چیز توجه کرده‌اند، در حالی که یک قسمت مهم از بدن را فراموش می‌کنند: لب‌ها. به نوعی می توان گفت که مراقبت و محافظت از لب و پوست آن، از مهمترین مراقبت ها است.

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، مرطوب کردن لب‌ها است چون برخلاف قسمت‌های دیگر بدن، غدد چربی ندارند. به همین دلیل است که لب‌ها خصوصا در مواقعی که در معرض شرایط آب‌وهوایی رطوبت‌زدا مثل آب‌وهوای سرد یا در معرض آب داغ قرار می‌گیرند، خیلی سریع‌تر خشک می‌شوند.
بنابراین حفظ رطوبت لب‌ها برای زیبایی آن‌ها ضرورت دارد. وقتی که می‌خواهید بالم لب بخرید، سراغ محصولاتی بروید که حاوی عناصری مثل ویتامین E، روغن انار و موم باشد.

بیشتر بدانید : درمان چین و چروک دور لب با روشهای خانگی

جلوگیری از چین و چروک دور لب با چند پیشنهاد ساده
Wrinkles-around-the-lips.jpg

علاوه بر این، اگر واقعا می‌خواهید که لب‌های زیبایی داشته باشید، باید از عناصری که تحریک‌کننده هستند واقعا دوری کنید. عناصری مثل پارابن، عطر، الکل، فنول، منتول و اسید سالیسیلیک برای شما مضر هستند. همه برنامه‌های مراقبت ضدپیری پوست، یک بخش مهم دارند که همان محافظت از پوست در مقابل نور خورشید است.

این قسمت مهم از مراقبت ضدپیری برای لب‌ها نیز حائز اهمیت است. اشعه‌های UV همان‌طور که به پوست آسیب می‌رسانند، به لب‌ها نیز صدمه می‌زنند. در واقع، همین اشعه‌ها هستند که سطح کلاژن را خیلی سریع‌تر کاهش می‌دهند و رطوبت طبیعی پوست و لب‌ها را از بین می‌برند.

از طرف دیگر، پوست نازکی که روی لب‌ها وجود دارد، حاوی ملانین نیست. اهمیت این رنگدانه از آن‌جایی نشأت می‌گیرد که از پوست در مقابل نور خورشد محافظت می‌کند. بنابراین حتما از مرطوب‌کننده‌هایی برای لب استفاده کنید که SPF ضدآب داشته باشند.


بیشتر بدانید : ساده ترین روش برای از بین بردن چروک دور لب!!

بیشتر بدانید : ماسک ضد چروک دور لب از زیتون تا عسل و انگور

بیشتر بدانید : ماسک های خانگی برای رفع چروک دور لب

بیشتر بدانید : تکنیک هایی مهم در گریم برای از بین بردن چروک صورت


گردآوری: گروه سبک سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: salamaneh.com