تکنیک هایی مهم در گریم برای از بین بردن چروک صورت
اگر شما هم می خواهید با یک گریم حرفه ای چین و چروک صورت تان را از بین ببرید با ما همراه شوید.

از بین بردن چین و چروک صورت با گریم

گریم تکنیک های خاص خودش را دارد و همین تکنیک ها هم هستند که آرایش یک فرد عادی را با گریم یک حرفه ای متفاوت می کند، وقتی مواد آرایشی روی صورت مشخص باشند نشان از ناشی بودن آرایشگر است و وقتی صورت کاملا طبیعی به نظر برسد انگار که هیچ مواد آرایشی روی آن وجود ندارد یعنی گریم به اندازه کافی حرفه ای بوده است. اگر قرار باشد مواد آرایشی و گریم روی صورت مشخص باشند ایرادها به جای آنکه پوشانده شوند، بیشتر جلوه خواهند کرد. این نکته در مورد کانسیلرها بیشتر از همه حائز اهمیت است، چراکه به عنوان زیرساز آرایش استفاده می شوند. این بار هم به سراغ توصیه های سونیا کاشوک رفتیم تا ببینیم او به عنوان یک گریمور حرفه ای چطور ایرادهایی مانند جای زخم یا سیاهی زیر چشم را می پوشاند.

بیشتر بدانید : رفع اشکالات چهره با گریم صورت!

چشم ها را جوان کنید
تکنیک هایی مهم در گریم برای از بین بردن چروک صورت,گریم,گریم صورت,نکته هایی برای گریم صورت,از بین بردن چین و چروک صورت با گریم,چشم ها را جوان کنید

پوست زیر چشم نازک تر از پوست دیگر قسمت های صورت است بنابراین اگر پوست کمی رنگ پریده یا سفید باشد رگ های زیر آن به خوبی هویدا می شوند و در نتیجه صورت خسته به نظر می رسد، علاوه بر اینها دلایل زیادی وجود دارند که موجب تیره شدن پوست زیر چشم می شوند بنابراین باید بدانید چگونه این پوست ظریف و نازک را با دیگر قسمت های صورت یک رنگ کنید.

بیشتر بدانید : آرایش چشم : این اشتباهات چشمهای تان را ریز و کوچک می کند

قدم اول

اگر پوست خشکی دارید، اول از همه باید به سراغ کرم مرطوب کننده بروید به خصوص برای زیر چشم ها که احتمالا بیشتر هم خشک شده اند.کانسیلری کرمی یا مایع که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوست باشد برای پوشاندن سیاهی های زیر چشم مناسب است. کانسیلر را از گوشه داخلی چشم در حوالی استخوان گرد زیر چشم بزنید، یادتان باشد که بهتر است که تنها به زیر خود چشم اکتفا نکنید بلکه باید کانسیلر از زیر پلک تا حدود نیم سانت زیر استخوان حدقه چشم را بپوشاند و به سمت شقیقه ها محو شود. برای اینکه نتیجه بهتری به دست بیاید از برس های مخصوص کانسیلر استفاده کنید.

قدم دوم

اصلاح کننده های چشم سر بسیار ظریفی دارند و می توان با آن خیلی دقیق منطقه ای که می خواهیم را رنگ بزنیم. با این اصلاح کننده باید روی تیغه داخلی بینی به سمت چشم را کانسیلر بزنید. اگر خطوط قابل مشاهده ای زیر چشم دارید یا پوست این قسمت چروک خورده است باید با اصلاح کننده چشم روی این چروک ها را بپوشانید تا دیگر فرورفته نباشد و پوست بالا بیاید و صاف شود. زدن روشن کننده به گوشه خارجی چشم را فراموش نکنید تا چشم ها کمی برجسته تر جلوه کنند.

قدم سوم

با استفاده از انگشت میانی آرام به زیر چشم ضربه بزنید تا کانسیلرها جذب پوست شوند، یادتان باشد که نباید دست یا انگشت را روی پوست بکشید بلکه باید به طور ضربه ای به سمت بیرون، کانسیلرها را پخش کنید و بعد همین حرکت را به طور برگشتی به سمت بینی تکرار کنید و تا جایی این کار را ادامه دهید که کاملا کانسیلر جذب پوست شود.

قدم چهارم

حالا با پودری که تن زرد دارد به طور کامل زیر چشم را بپوشانید تا نه تنها کانسیلر بهتر خود را نشان دهد بلکه دوام آن نیز بیشتر شود. البته پودر نمی گذارد کانسیلر رگه رگه شود و چروک های زیر چشم مشخص شوند. برای این کار بهتر است از برسی با نوک گرد استفاده کنید ( همانند برس هایی که برای سایه به کار می برید) چراکه با استفاده از این برس ها می توان خیلی دقیق تر مواد آرایشی را روی پوست پخش کرد.

قدم پنجم

هرگونه قرمزی اطراف بینی را هم می توانید با کانسیلر بپوشانید، کافی است برسی را که سر بسیار ظریف دارد انتخاب کنید تا بتوانید به خوبی به گوشه های بینی دسترسی داشته باشید و تمام قرمزی ها و تیرگی ها را با رنگ پوست هماهنگ کنید.

قدم ششم

حالا به سراغ خطوط دور لب بروید، استفاده از کانسیلر در این منطقه کاری می کند که لب ها برجسته تر و زیباتر جلوه کنند، همچنین وجود کانسیلر در این منطقه باعث می شود که رژ لب پخش نشود.با مداد روشن کننده چشم ، دوسوم قسمت پایینی لب را روشن کنید تا لب ها برجسته و زیباتر جلوه کنند.

چگونه خطوط لبخند را بپوشانید
تکنیک هایی مهم در گریم برای از بین بردن چروک صورت,گریم,گریم صورت,نکته هایی برای گریم صورت,از بین بردن چین و چروک صورت با گریم,چگونه خطوط لبخند را بپوشانید

بیشتر بدانید : درمان چین و چروک دور لب با روشهای خانگی

روی صورت تان مرطوب کننده بزنید

مرطوب کننده علاوه بر اینکه پایه ای برای آرایش شما فراهم می آورد سبب می شود که پوست تان بر اثر استفاده از محصولات آرایشی خشک نشود.

اطراف خط لبخند خود را به کمک یک پد آرایشی نرم کانسیلر بزنید

در صورت امکان از پوشاننده ای استفاده کنید که برای کاهش چین و چروک فرموله شده اند. پوشاننده تان باید حدود یک سایه روشن تر از رنگ پوست طبیعی شما باشد.

پوشاننده را به کمک انگشت یا پد آرایشی به طور کامل محو کنید.

برای پوشاندن جای زخم چه کنید
تکنیک هایی مهم در گریم برای از بین بردن چروک صورت,گریم,گریم صورت,نکته هایی برای گریم صورت,از بین بردن چین و چروک صورت با گریم,برای پوشاندن جای زخم چه کنید

زخم، آکنه های قدیمی یا جای آبله را اگر قرمز است با کانسیلر سبز و اگر تیره رنگ است با کانسیلر زردرنگ بپوشانید. باید لایه به لایه این کار را بکنید و اجازه دهید لایه اول که جذب شد لایه بعدی استفاده شود. برای عروق کانسیلرهای مایع مناسب هستند. با یک قلم موی ظریف و یک گلوله پنبه روی آنها بزنید تا لبه های آن را صاف کنید و بعد مراحل زیر را اجرا کنید.

1 - با کرم پودر یا کرم گریم همیشگی خود که غلظت کمی هم دارد تمام صورت تان را بپوشانید.

2 - حالا کرم پودر را با برس مخصوصش درست روی نقطه جراحت صورت تان بزنید و سپس آن را به گونه ای روی صورت تان پخش کنید که رنگ تمام نقاط صورت تان یکدست شود.

3 - در آخر نیز از یک پنکیک برای ثابت کردن کرم پودر روی صورت تان استفاده کنید.

بیشتر بدانید : جای زخم ها را با روش های طبیعی از بین ببرید!!!

انواع کانسیلرها چه فرقی باهم دارند
تکنیک هایی مهم در گریم برای از بین بردن چروک صورت,گریم,گریم صورت,نکته هایی برای گریم صورت,از بین بردن چین و چروک صورت با گریم,انواع کانسیلرها چه فرقی باهم دارند

کانسیلرها و پوشاننده های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام با توجه به مواد تشکیل دهنده خود کارایی خاصی دارند، مثلا کانسیلری که برای پوشاندن سیاهی های زیر چشم است اصلا مناسب پوشاندن جای زخم یا تتو نیست یا اصلا نمی تواند قرمزی ها را بپوشاند چرا که کانسیلرهای زیر چشم حالت کرمی شکل دارند و از رنگ پوست کمی روشن تر هستند و در نتیجه قرمزی های پوست را فقط روشن تر می کنند و کاری می کنند که بیشتر جلوه کنند. برای پوشاندن جوش ها، جای زخم ها و تتو باید به سراغ کانسیلرهایی بروید که تن زردرنگ دارند و تقریبا همرنگ پوست صورت هستند.

بیشتر بدانید : همه چیز درباره کانسیلر و نحوه استفاده از آن !

فقط حرفه ای ها می دانند

کانسیلرها به گونه ای طراحی شده اند که تنها برای روشن کردن پوست اطراف چشم به کار روند و اگر به ضرورت برای قسمت های دیگر به کار روند برای پوشاندن جوش ها و لک ها و ایراد هایی است که یکنواختی پوست را از بین برده اند باید حواس تان باشد که به خوبی جذب پوست شوند و با رنگ کرم پودر و پنکک مورد استفاده مخلوط شوند؛ یادتان باشد که اگر از همان کانسیلر زیر چشم برای جوش ها و کرم ها استفاده کنید، ممکن است روشنی این نقاط بیشتر به چشم بیاید، پس حواس تان باشد که این روشنی ها را به خوبی بپوشانید.



بیشتر بدانید : نکته های آرایشی مهم که قبل از گریم باید بدانید

بیشتر بدانید : خودآرایی با چند ترفند ساده برای افراد مبتدی و تازه کار!!

بیشتر بدانید : آرایشی محو و طبیعی از نوع گریم مخصوص دختران

بیشتر بدانید : اسرار گریم برای یک آرایش زیبا

بیشتر بدانید : کرم پودر زدن را به روش آرایشگران هالیوودی انجام دهید + آموزش تصویری


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : مجله سیب سبز