معرفی بهترین کرم پودر
توی این مقاله به معرفی 3 تا از بهترین کرم پودرها میپردازیم ، که موقع خرید بتونید راحت تر تصمیم بگیرید.

همه میدونیم قبل از یه میکاپ عالی و معرفی بهترین کرم پودر، باید به فکر سلامت پوستمون باشیم ، اگه جزو افرادی هستید که میکاپ کردن و استفاده از کرم پودر جزو روتین روزانتون هست، باید حواستون باشه که از محصولاتی استفاده کنید که آسیبی به پوستتون وارد نکنه . داشتن پوستی زیبا در کنار یه میکاپ تمییز و قشنگ، نیازمند محصولاتی هست که کیفیت بالایی داشته باشند، دارای اصالت باشن و محصولی مطابق با نیازهای پوست ما باشند. کرم پودرهای زیادی توی بازار هست که تبلیغات بالایی هم پشت اونهاست و با عنوان معرفی بهترین کرم پودر فروخته میشن، برای همین ممکنِ موقع انتخاب شما دچار سردرگمی بشین و آخر سر محصول مناسبی رو انتخاب نکنید. به همین خاطر توی این مقاله به معرفی 3 تا از بهترین کرم پودرها میپردازیم ، که موقع خرید بتونید راحت تر تصمیم بگیرید. توی مقاله های قبلی سایت مای سفورا بهتون یاد میدیم چجوری پوستتون رو سالم کنید، نوع پوستتون رو بشناسید و نسبت به همون کرم پودرتون رو انتخاب کنید. و در کنار همه این ها میتونید محصولات مورد نیازتون رو با اطمینان از اورجینال بودن اون ها تهیه کنید.


معرفی 3 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا


1- کرم پودر نارس long wear

3333.jpg


برای اولین معرفی ، سراغ محصولی از نارس میریم. ساخت کشور آمریکاست ، با ساختاری فلوئیدی و بسیار سبک یکی از بهترین محصولات برای افرادی که پوست نرمال و خشکی دارن . کاور مدیوم تا بالایی داره، 16 ساعت ماندگاری روی پوست و ترکیبات گیاهی منحصر به فردی که داره اون رو جزو محبوب ترین محصولات برای پوست های خشک کرده. نارس لانگ ویر در برابر تعریق و رطوبت مقاومه و به هیچ عنوان رنگش بعد از چند ساعت عوض نمیشه و از روی پوست محو نمیشه. این محصول حتی برای کسایی که پوست حساسی هم دارند، جزو اولین انتخاب هاست چرا که هیچ نوع مواد مضری توش وجود نداره و با خیال راحت میتونید ازش استفاده کنید.

999.jpg



2- کرم پودر استی لادر

222.jpg


جزو پرفروش ترین محصولات در انگلیس . ساختاری مایع داره و مناسب کسایی هست که پوست چربی دارند ، کاور و ماندگاری فوق العاده ای داره و این پوشش دهی تا 24 ساعت ادامه پیدا میکنه و به هیچ عنوان اکسید نمیشه. یکی از دلایل محبوب بودن این محصول ظاهر نهایی اون روی پوست هست ، یه فینیش کاملا طبیعی در حالی که همه عیوب پوستی رو کاور میکنه اما صورت رو اصلا ماسکه و مصنوعی نمیکنه و دقیقا مثل پوست دوم برای شما عمل میکنه. کسایی که پوست چرب و مستعد آکنه ای دارن با خیال راحت از این محصول استفاده میکنن چرا که علاوه بر اینکه فاقد مواد مضر هست ، فاقد هرنوع مواد کمدوژنیک هم هست و به هیچ عنوان باعث جوش نمیشه. استی لادر هم مثل نارس لانگ ویر ، محصولی ضد تعریق و رطوبت است.


3- کرمپودر هدی بیوتی

111.jpg


برای معرفی بهترین کرم پودر، هدی بیوتی یکی از بهترین گزینه هاست. ساخت ایتالیا ، محصولی کاملا گیاهی و بدون هر نوع مواد مضر و چربی ، یکی از کرم پودرهایی که فقط به افرادی با پوست نرمال تا چرب پیشنهاد داده میشه . کرم پودر هدی جزو فول کاورترین محصولات آرایشی هست که علاوه بر 24 ساعته بودنش ، ضدتعریق و رطوبت هستش و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمیده ، درواقع میشه گفت فرقی نمیکنه که کجا و توی چه آب و هوایی زندگی میکنید و یا برای چند ساعت قرار کرم پودر روی پوستتون بمونه ، بعد از چند ساعت که از زدن این کرم پودر میگذره وقتی خودتون رو نگاه کنید میبینید که دقیقا مثل ساعت اول روی پوستتون باقی مونده. ترکیبی بدون مواد مضر و عطر و بو داره و به هیچ عنوان باعث جوش روی پوست نمیشه. هدی بیوتی تکسچری مایع داره اما به نسبت محصولی سنگین هست.

999.jpg


جمع بندی



3 تا از بهترین کرم پودرهای روز دنیا رو براتون معرفی کردیم دیدین که فاقد مواد مضر بودن جزو اصلی ترین خصوصیات این کرم پودرهاست . چرا که کرم پودر ارتباط کاملا مستقیمی با پوست داره و اولین لایه در مراحل میکاپ هست، پس با خرید محصولات تقلبی و فیک، محصولاتی که مواد مضر دارن و با پوست شما دشمن هستن، به پوستتون آسیب نرسونین. باید همیشه یادمون باشه اول از همه چیز داشتن یه پوست سالم برای ما اهمیت بیشتری داره. و در مرحله ی بعدی با میکاپ اون رو زیباتر میکنیم. انتخاب کرم پودر بستگی به عوامل زیادی مثل نوع پوست، اینکه چه نوع فرمولی ازکرم پودر رو دوست دارین ، میزان کاور دلخواه و درنهایت اینکه دوست دارین ظاهری مات یا درخشان داشته باشه ارتباط داره که همه این موارد در سایت مای سفورا به طور کامل آموزش داده شده.





گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع:mysephora.ir