نخستین گفتگو با بازیگر نقش حضرت ابوالفضل (ع) + عکس
بهادر زمانی بازیگر نقش حضرت ابوالفضل (ع) در فیلم رستاخیز که اولین تجربه‌ی بازی‌اش را مقابل دوربین داشته است، بعد از نمایش فیلم رستاخیز در کاخ جشنواره فیلم فجر گفت: همه ما علاقه ویژه‌ای نسبت به این شخصیت داریم و...
  بازیگر نقش حضرت ابوالفضل (ع) در فیلم رستاخیز با بیان اینکه نقش شخصیت بسیار بزرگی را بازی کرده است، اظهار امیدواری کرد: توانسته باشد به خوبی نقش‌اش را اجرا کرده باشد.

بهادر زمانی که اولین تجربه‌ی بازی‌اش را مقابل دوربین داشته است، بعد از نمایش فیلم «رستاخیز» در کاخ جشنواره فیلم فجر گفت: همه ما علاقه ویژه‌ای نسبت به این شخصیت داریم و خوشحالم که این شانس را داشتم که بتوانم این نقش را بازی کنم. تنها خواست خدا بود و اگر بعد از این هم هیچ فعالیت بازیگری نداشته باشم، همین برایم کافی است.

وی که آماده حضور در نشست خبری فیلم شد با تقدیم نقشش به امام زمان (عج)، خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم امام عصر (عج) از این نقش‌آفرینی راضی باشد.


نمایش فیلم‌سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش با نمایش چهره‌ی حضرت ابوالفضل (ع) همراه شد.

صبح 16 بهمن ماه نمایش‌های سی و دومین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره‌ فیلم فجر 92 با نمایش فیلم «رستاخیز» آغاز شد، فیلمی که گفته می‌شود سرانجام با تایید برخی مراجع عظام توانست چهره‌ی حضرت ابوالفضل را نشان بدهد.

پیش از این در سریال «مختارنامه» اجازه داده نشد که چهره‌ی حضرت ابوالفضل به نمایش درآید.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
ششمین روز جشنواره فیلم فجر با نمایش چهره حضرت «حضرت ابوالفضل»
یکتا ناصر، مهناز افشار و ساره بیات در روز برفی جشنواره فیلم فجر + تصاویر
زوج جدید سینمای ایران در نشست خبری جشنواره فیلم فجر + تصاویر
آبروریزی؛ حمل 4 مهمان خارجی جشنواره فیلم فجر با یک پراید قدیمی! + عکس
حاشیه های روز چهارم جشنواره فیلم فجر 92