همانطور که می دانید قمر یا همان ماه تقریبا هر 2 روز و نیم یکبار در طول چرخش 1 ماهه تقریبی خود به یکی از صور فلکی حمل و ثور و جوزا و....
قمر در عقرب سال 1392 شمسی
همانطورکه می دانید قمر یا همان ماه تقریبا هر 2 روز و نیم یکبار در طول چرخش 1 ماهه تقریبی خود به یکی از صور فلکی حمل و ثور و جوزا و سرطان و اسد و سنبله و میزان و عقرب و قوس و جدی و دلو و حوت که اینها برابرند با همان ماه فروردین تا اسفند شمسی خودمان وارد می شود.
تمام قدما و حکما بالاتفاق بر این موضع اجماع دارند که بخاطر تاثیرات ناگهانی و قدرتمند ماه در زمانیکه قمر در صورت فلکی عقرب قرار دارد نبایست بکارهای اساسی چون ازدواج – مسافرت – اعمال جراحی و شروع کارهای مهم پرداخت و فقط کشاورزی و آبیاری در این زمان سودمند است.همه باور دارند که ماه بر جزر و مد اقیانوسها – باز و بسته شدن صدفها چه تاثیری دارد .هر مامور پلیسی میتواند بشما بگوید که اداره پلیس در شبهایی که قرص ماه کامل است دچار چه مشکلاتی میباشد و حتی در آسایشگاههای بیماران روانی نیز در بدر کامل ماه نا آرامیها بیش از زمانهای دیگر است.شاید یکی از دلایل سفارش اسلام به روزه گرفتن در اول و وسط و آخر ماه قمری این باشد چرا که روزه آب بدن را کاهش داده و بدن انسان نیز که حدود 85٪ مواد تشکیل دهنده اش آب است کمتر تحت تاثیرات ماه قرار میگیرد تاثیراتی که بر روی آب اقیانوسها و دریاها نیز میگذارد.بقراط حکیم همو که پزشکان قسم نامه اش را میخوانند میگوید کسی که بدون در نظر گرفتن حرکت و چرخش ستارگان و سیارات به حرفه طبابت میپردازد فردی ابله است!!!!!و در ادامه هشدار داده که : هرگز آن قسمت از بدن را که قمر از علامت فلکی آن در حال عبور است با آهن (چاقو و تیغ جراحی و ....) لمس نکنید!!!!! شاید با مواردی از این دست زیاد برخورد کرده باشید که دکتر پس از عمل جراحی بسیار با قاطعیت میگوید که عمل با موفقیت انجام پذیرفت اما پس از چند روز بیمار میمیرد. یا فرد یک جراحی کوچک مثلا در آوردن یک خال گوشتی انجام داده اما 6 ماه است که دستش به عفونت و ناراحتی این موضع بند شده است. یادتان باشد اولا ازآنجاکه قمر در هر صورت فلکی 2 روز و نیم بیشتر نیست پس نیازی به عقب انداختن طولانی نوبت عمل نیست و ثانیا کسانی نیز که اینهارا خرافات میپندارند بهتر است لااقل با احتیاط بیشتری عمل نمایند چون اگر چنین چیزی باشد که پس آسیب نمی بینند و اگر نباشد نیز چیزی را ازدست نخواهند داد. پس سعی کنید کلا در مواقع قمر در عقرب از انجام امور مهم و جراحی خودداری کنید ودیگر اینکه بر اساس نرم افزارهای نجوم و یا تقویمهای نجومی که در بازار یافت می شود براساس نکات مهم زیراگر خدای ناکرده نیاز به جراحی داشتید حتما موقعیت نجومی قمر در هرکدام از بروج 12گانه را  مد نظرتان قرار دهید.
ایام قمر در عقرب در سال 1392شمسی:
تاریخ و ساعات زیر با روزهای قمر در عقرب نوشته شده در تقویمهای نجومی موجود دربازار1 تا 2 روز اختلاف دارد که من براساس نرم افزارهای دقیق و آسترولوژی ودیک آنها را نوشته ام که دقیقتر از تقویمهای نجومی بازار است که البته باز انتخاب با خودتان است که براساس کدام تاریخ برنامه ریزی کنید:
در ماهتمام در ساعتشروع از ساعت
فروردیندقیقه 4  بامداد
92/01/13

92/01/10 ---21:46دقیقه
اردیبهشتساعت  6:08 دقیقه   9 اردیبهشت5:23    7 اردیبهشت
خردادخرداد 5          15:33 دقیقه

تیر 2            2:19  دقیقه
15:48       3 خرداد 
خرداد 31       2:23
تیرساعت   12:40            29 تیر11:28       27  تیر
مردادساعت 21:08 دقیقه            25مردادمرداد 23       18:20
شهریورساعت 3/23 دقیقه              22 شهریور
دقیقه بامداد 23/45       شهریور19


مهرساعت 8:45  دقیقه                 18 مهر ساعت 5:42      16  مهر
آبانساعت  15:28 دقیقه               15  آبان ساعت   13:51       13 آبان
آذرساعت دقیقه بامداد 52        13  آذر ساعت دقیقه 16 بامداد    11  آذر
دیساعت   12:08  دقیقه        10 دی ساعت 11:12    بامداد 8 دی
بهمنساعت    22:58 دقیقه       7  بهمن ساعت20:27       5 بهمن
اسفند ساعت  7/21 دقیقه         5 اسفند ساعت 3:07       3 اسفند

اما قسمتهایی از بدن که براساس عبور و حضور ماه در هر یک از صور فلکی زیر یا همان بروج 12گانه براساس توضیحات بالا بایست از انجام اعمال جراحی مربوط بهمان صورت فلکی تحت تاثیر ماه خودداری کرد بقرار زیر است: فروردین یا حمل: نیمکره های مغزی- سر و صورت بجز بینی. اردیبهشت یا ثور: گردن گلو حنجره لوزه ها و رگهای کاروتید.خرداد یا جوزا:کتف و شانه  انگشتان و بازوها ریه دنده ها و غده تیموس.تیر یا سرطان: معده دیافراگم سینه و غدد لنفاوی. مرداد یا اسد: قلب آئورت کمر نخاع و پشت .شهریور یا سنبله:لوزوالمعده و روده بزرگ و کوچک .مهر یا میزان:کلیه ها سیستم تعادلی بدن. آبان یا عقرب: بینی خون آلت تناسلی مجاری ادرار و مقعد. آذر یا قوس: رانها پا کبد دنبالچه استخوان ران و رگهای بدن. دی یا جدی: پوست دندانها استخوان زانو و اسکلت بدن. بهمن یا دلو: ساق و انتهای پاها و دستگاه گردش خون. اسفند یا حوت: کف و انگشتان پا روده ها سیستم تخلیه مایعات بدن. امیدوارم که همواره تنی سالم و روحی شاداب داشته باشید.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: paresimorgh.com

مطالب جالب دیگر:
ماجرای حمله وحشتناک یک ببر غول پیکر به دختر 19 ساله +عکس
چهره بدون آرایش «آدل» باعث غافلگیری هوادارانش شد! + عکس
آشنایی با 10 بازی برتر ایرانی
ابراز علاقه عجیب این مرد عاشق به همسرش + عکس
عکس های جالب از دوران مدرسه ستاره های مشهور موسیقی!!