ما در اینجا می خواهیم نگاهی به برخی از زیبایی ها و جذایبت های Sonam kapoor در مد و لباس و سبک متفاوت او بیاندازیم.
سونام کاپور Sonam Kapoor بازیگر بالیوودی سینمای هند هم در جشنواره ی فیلم کن 2013 که هر ساله در فرانسه برگزار می شود شرکت کرده بود. لباس و ظاهر زیبای او به هنگام آمدن بر روی فرش قرمز نظر ناظران برگزار کننده  جشن را در سبک و شیوه او در مد و لباس به خود جلب کرد.
او در سال 2011 ، در کنار هنرمندانی چون  آیشواریا رای باچان Aishwarya Rai Bachchan ، اوالانگوریا Eva Longoria ، میشل یواهو Michelle Yeoh فریدا پینتو Freida Pinto قرار گرفت اما آنچنان دیده نشد ،اما بعدها روند رو به رشدی را در مد و لباس از آن خود کرد و با پوشیدن لباس هایی زیبا همگان را تحت الشعاع زیبایی های خود قرار داد.

ما در اینجا می خواهیم  نگاهی به برخی از زیبایی ها و جذایبت های او در مد و لباس و سبک متفاوت او بیاندازیم.

بیشتر بدانید : جدیدترین عکس های سونام کاپور روی مجله مد Harpers Bazaar

 
بانو کاپور با درآمدی در حدود 4.5 کرور در سال 2012 ، در رده بندی قدرتمند ترین بازیگران هند سال 2012 در رده ی 48 ، در رده بندی  کسب درآمد در رتبه 73 و در رده بندی شهرت و معروفیت در رده 33 قرار گرفت.
در حالی که این آمار ممکن است شما را کاملا به هیجان بیاندازد که این رتبه ها اصلا مناسب و درخور نمی باشند اما باز هم این روزها کاپور هزاران طرفدار خود را در مد و لباس از دست نداده است.
 
همانطور که در تصویر زیر می بینید از او در جشنواره فیلم کن در فرانسه به علت استفاده از برندهای معروفی چون  الکترولوکس کلگیت Electrolux Colgate ، هم چنین استفاده از جواهرات و اشیای قیمتی به عنوان پیام های تبلیغاتی ( حامیان IIJW ) تقدیر شد .او با لباسی به رنگ سرخ در کنار بزرگان این جشنواره حضور پیدا کرد.
 

کاپورهمچنین به عنوان اولین بازیگر زن بالیوود ، لباس  منحصرا و سفارشی طراحی شده در مارک شانل Chanel در سال 2009 را به تن کرد .لباس سفید و زیبای او در مراسم اهدای جوایز فیلم برچسب مد پاریس را از آن خود کرد.
 
اگر می خواهید از سبک و شیوه او اطلاعات بیشتری را پیدا کنید باید با طراح لباس های او آنامیکا خانا AnamikaKhanna آشنا شوید که از طراحان معروف و مورد علاقه ی سونام کاپور Sonam Kapoor می باشد.
 
او در این تصویر لباسی بسیار ساده که تنها مدل آن در آستین هایش می باشد که به صورت چین خورده بر روی بازوی او می باشد را به تن کرده است .او یک کیف زیبا با مارک گوچی Gucci را هم در کنار این لباس ساده به دست گرفته است.
 
او لباسی مشکی رنگ به ارزش 80 هزار دلار را به هنگام شرکت در مراسم افتتاحیه این ورزشگاه به تن کرده است که از طرح های معروف دیانا فون فورستنبرگ Diana von Furstenberg می باشد و در کنار آن کفش های طراحی شده توسط جیمی چو Jimmy Choo را هم به تن کرده است.
او این لباس خود را  در سال 2012 در کنار لباس های دیگرش به حراج گذاشت که موفقیت بزرگی را برای او به همراه داشت که همراه با رضایت همگان بود.
 
در حالی که ممکن است که فیلم های او کمتر به گرفتن جوایز منجر شده باشد اما جذابیت او در سبک و شیوه ای که دارد توانسته است رویای هر عکاس را در گرفتن عکس هایی زیبا و جذاب به حقیقت برساند. تصاویر زیبای سونام کاپور بیش از 100 مجله را پوشش می دهد ، از جمله مجله معروف وگ Vogue که مجله ای بسیار معتبر در مد و لباس می باشد.
 
سونام کاپور با غرور و افتخار به عنوان یکی از معروفترین ها نه تنها در مد و لباس بلکه در دکوراسیون و چیدمان فضای داخلی خانه هم شهرت دارد .بانو کاپور در برنامه های تلویزیونی 2012 حضور زیادی پیدا کرد. در تصویر زیر این دختر نازپرورده ی هندی را می بینید که در آپارتمان 5 خوابه و لوکس خود حضور دارد.



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
 
پادشاهی آیشواریا رای در فستیوال Royal Ascot
 
 
تیپ های مختلف کیم کارداشیان Kim Kardashian در دوران بارداری
 
 
دو خواهر که دنیای مد را شگفت زده کرده اند
 
 
تصاویری از دوران کودکی Kate Midelton و Prince William
 
ستارگان هالیوودی که در سال 2013 ، 40 ساله شدند