امكان دارد همه چیز یك روز دلمان را بزند. روابط زناشویی با همسرمان نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما این اتفاق هرگز بی‌دلیل و جزو قواعد طبیعت نیست...


یكی از دلایلی كه باعث تكراری شدن شما نزد همسرتان می‌شود، ​ تغییرنکردن ظاهر شماست. از این رو لازم است متناسب با شرایط، سن و جایگاه اجتماعی خود تغییر كنید.

زنگ خطر

اگر شوهرتان كمتر حرف می‌زند و به جای گذراندن وقت آزاد خود با شما، وقت خود را با دوستانش در بیرون از خانه می‌گذراند شاید به این علت است كه شما غرق در مسوولیت‌های خانه شده‌اید.زمانی را در بیرون از خانه با همسرتان سپری كنید و لحظات لذت‌بخشی را با یكدیگر داشته باشید تا تاثیرش را ببینید.

سعی كنید از مدل موها و آرایش جدید استفاده كنید. اگر توان مالی ندارید می‌توانید خودتان به آرایش موهای خود بپردازید و لباسی زیبا به تن كنید. ورزش كنید تا قلب و پوستی سالم داشته باشید.

كاری كه هر دو​ از آن لذت می‌برید را انجام دهید. وقتی مسوولیت‌های كاری و خانواده تمامی وقت شما را پر می‌كند، هر چه سریع‌تر جای خاصی برای روابط صمیمانه با همسرتان باز كنید.اگر رابطه با همسرتان برای شما خسته‌كننده شده است، به جای این‌كه به فكر شخص​ دیگری بیفتید و بخواهید دیگری را جایگزین كنید، بهتر است تغییری هرچند كوچك در زندگی‌تان ایجاد كنید.

تنها با بیان احساسات و آرزوهای‌تان می‌توانید تازگی به روابط بین خود ببخشید.حرف یكدیگر را بشنوید، یكدیگر را غافلگیر كنید، زمانی را صرف پیشرفت شخصی خود كنید و آخرین توصیه این‌كه باهم خاطره‌های زیبا و بیاد ماندنی جدیدی بیافرینید.
 
گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
منبع : Salamatnews.com
 
مطالب پیشنهادی:
میوه های چربی سوز
میوه های مفید برای سلامت مو
میوه ای مفید برای بیماران دیابتی
میوه افزایش عمر
كاهش كلسترول با خوردن این میوه