رنگ قرمز چگونه در دکوراسیون داخلی خانه تان جادو می کند؟
رنگ قرمز جزو دسته رنگ های گرم است که می تواند در هر قسمت از دکوراسیون خانه تان جادو کند. با ما همراه شوید تا بدانید برای دکوراسیون قسمت های مختلف خانه تان چگونه میتوانید از رنگ قرمز استفاده کنید

چگونه از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم؟

استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون اتاق ناهارخوری
استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون اتاق ناهارخوری

برای استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون اتاق ناهارخوری، می توانید یک یا دو دیوار را با رنگ قرمز تیره رنگ آمیزی کنید. برای میز ناهارخوری از چوب براق قرمز تیره و برای صندلی ها از صندلی های چوبی سفید رنگ استفاده کنید. برای لوستر بالای میز ناهار خوری، یک لوستر کریستالی با شیدهای قرمز انتخاب کنید.

بیشتر بدانید : طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ قرمز

رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی
رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی حمام

سرویس بهداشتی در اکثر خانه ها به رنگ سفید یا صورتی و آبی کم رنگ است و در کمتر خانه ای آن را با رنگ های تند می بینید. اما شما این بار متفاوت باشید. استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون سرویس بهداشتی یک حس نشاط آور و سرزندگی به شما القا می کند. دقت کنید برای لوازم دیگر سرویس بهداشتی از رنگ سفید استفاده کنید.

استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون اتاق نشیمن
استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون اتاق نشیمن

اتاق نشیمن اتاقی است که تمامی اعضای خانواده دور هم جمع می شوند تا یک دورهمی صمیمانه و گرم داشته باشند. به همین دلیل رنگ های گرم بهترین پیشنهادات برای رنگ دکوراسیون داخلی است. دقت کنید که رنگ قرمز به دلیل تند بودن نباید زیاد و بیش از حد مورد استفاده قرار بگیرد، زیرا باعث ایجاد دلزدگی و خستگی می شود. می توانید برای یک یا نهایتا دو دیوار از رنگ قرمز استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم پرده های اتاق نشیمن تان به رنگ کرم و مبلمان هم ترکیبی از رنگ کرم با یک رنگ دیگر باشد.

استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون آشپزخانه
استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون آشپزخانه

جالب است بدانید که برخلاف تصورتان می توانید از رنگ قرمز در دکوراسیون آشپزخانه تان هم استفاده کنید. در آشپزخانه هم مانند اتاق نشیمن می توانید نهایتا دو دیوار را با رنگ قرمز رنگ آمیزی کنید. پیشنهاد می کنیم برای کابینت ها از رنگ آبی استفاده کنید.

استفاده از رنگ قرمز برای ورودی خانه
استفاده از رنگ قرمز برای ورودی خانه

معمولا راهروهای ورودی خانه جزو مکان هایی است که بیشتر افراد به دکوراسیون داخلی آن توجهی نمی کنند. یکی از بهترین ایده ها برای دکوراسیون این قسمت از خانه استفاده از رنگ های تک و تند است. یکی از این رنگ ها، رنگ قرمز تیره است.

استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی اتاق خواب
استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

اگر می خواهید از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان استفاده کنید پیشنهاد می کنیم رنگ انتخاب شما قرمز تند نباشد. بهترین کار استفاده از کاغذ دیواری طرح دار با ترکیب رنگی قرمز و سفید است.

استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون اتاق خواب کودک
استفاده از رنگ قرمز دردکوراسیون اتاق خواب کودک

رنگ قرمز به سبب این که جزو رنگ های گرم و شاد محسوب می شود می تواند یک انتخاب عالی برای اتاق خواب کودک تان باشد. فقط دقت کنید که از این رنگ زیاد نباید استفاده کنید. برای دکوراسیون اتاق کودک هم مانند دکوراسیون اتاق خواب خودتان پیشنهاد می کنیم از کاغذ دیواری با ترکیب رنگی قرمز و سفید استفاده کنید.



بیشتر بدانید : مبل ال قرمز را با چه رنگ هایی می توانم ست کنم؟

بیشتر بدانید : دیوار سفید با مبلمان قرمز را چگونه با هم ست کنیم؟

بیشتر بدانید : کریسمس : دکوراسیون سفید و قرمز، یک پیشنهاد جالب و شگفت انگیز



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ

Save