کوچک کردن شکم و پهلو با یک حرکت ساده ورزشی
کوچک  کردن شکم و پهلو یکی از راه های اصلی و شاید مشکل برای رسیدن به اندامی متناسب و زیبا است. در این مقاله به شما یک حرکت ورزشی را معرفی می کنیم که می تواند شکم و پهلو های تان را کوچک کند.

حرکت ورزشی برای کوچک کردن شکم و پهلو

محصولات و حرکات ورزشی زیادی برای آب کردن چربی شکم و پهلو وجود دارد ولی باید به این نکته توجه کنید که شما نمی توانید در عرض چند ماه تمام چربی های این نواحی را آب کنید.
قبل از این که شما را با این حرکت آشنا کنیم، باید بگوییم که برای لاغری ورزش کردن کافی نیست و شما باید تغذیه مناسب هم داشته باشید.

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم، این بار با خوراکی های شکم صاف کن!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم

نحوه اجرای حرکت ورزشی برای کوچک کردن  شکم و پهلو

نحوه اجرای حرکت ورزشی برای کوچک کردن  شکم و پهلو

این حرکت ورزشی بسیار برای شکم و پهلو مفید است. روش انجام این حرکت به این صورت است که باید به پشت بخوابید و زانوهای خود را به طرف سینه خم کنید. یک دمبل سبک را با دو دست خود نگه دارید. بعد پای چپ را مانند تصویر به حالت 45 درجه برسانید، زانوی سمت راست را کمی خم نگه دارید. سر و شانه‌های خود را بلند کنید و دمبل را به طرف بیرون زانوی سمت راست ببرید.با فشار حرکت کرانچ را انجام دهید، مانند تصویر. خب حالا پای چپ  را مقابل پای راست بیاورید و وزنه را به طرف سقف بالا ببرید. سعی کنید سر و شانه خود را بالاتر از زمین نگه دارید مانند تصویر.در مرحله بعدی این حرکت را به صورت برعکس تکرار کنید. این حرکت ورزشی را شش مرتبه و 3 تا 5 بار در هفته انجام دهید.


بیشتر بدانید : تمریناتی که به راحتی پهلوهای تان را آب می کند

بیشتر بدانید : آب کردن چربی پهلو با چند حرکت ورزشی موثر خانگی!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : از بین بردن چربی پهلو با چند ورزش خانگی

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم در عرض یک هفته!!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com