تنها یک ششم مبلغ مورد نیاز برای نجات ماندانا سوری جمع شد! + عکس
حدود یک هفته از انتشار روایتی تلخ از زندگی ماندانا سوری می‌گذرد. یکی از دوستان او، شماره کارتی را برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام کرد. مجموع کمک‌ها دوازده میلیون شد، یعنی یک ششم مبلغ مورد نیاز برای نجات ماندانا سوری

تنها ۱۲میلیون تومان برای ماندانا سوری جمع شد

تقریباً یک هفته از انتشار روایتی تلخ از زندگی این روزهای ماندانا سوری می‌گذرد. در این مدت مردم و سینماگران با این بازیگر همدردی کردند. اما به تازگی یکی از دوستان ماندانا سوری که از وخامت اوضاع و احوال او خبر داده بود، شماره کارتی را برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام کرد.

بیشتر بدانید : روایتی تلخ از وضعیت این روزهای بازیگر «قهوه تلخ» + عکس

چند روز پیش پوریا ذوالفقاری روزنامه نگار درباره وضعیت ماندانا سوری چنین نوشت:

از دو روز پیش که خبر وضعیت ماندانا سوری را در این صفحه اعلام کردم با یکی از پیش بینی نشده ترین شرایط زندگی حرفه ای ام مواجه شدم. انبوهی همراهی از سوی رسانه ها و پرسش درباره ی چگونگی کمک به ماندانا سوری و متقابلا تماس های فراوانی از سوی اهل سینما مبنی بر این که شماره حساب را به شکل عمومی اعلام نکنید و این وظیفه ی خود بچه های سینماست که به همکارشان کمک کنند. شرایط جسمی و روحی ماندانا هم طوری نبود که بتوانم بخشی از تماس ها را متوجه او کنم و حتی اجازه ی دادن شماره تماس خود را به دیگران به من نداد و درخواست هیچ گفتگویی را نپذیرفت.

در این وضعیت کمی تا قسمتی آچمز، تنها کاری که از من بر می آمد گرفتن شماره حسابی از او و ارسالش برای سینماگرانی ست که اعلام آمادگی کرده اند تا ماندانا سوری را در پیمودن مراحل درمان یاری کنند. شماره حساب او برای آنها که اعلام آمادگی کرده اند ارسال می شود. از همه کسانی که پیام های شان بی پاسخ ماند پوزش می طلبم. و از آنهایی که همراهی کردند ممنونم. امیدوارم کمک سینماگران مشکل را حل کند و طوری باشد که مجبور نشوم در پست دیگری از عموم مردم درخواست کمک کنم! این را بر خلاف خواست و غرور ماندانا می نویسم؛ وضعیت اصلا مطلوب نیست.

تنها ۱۲میلیون تومان برای ماندانا سوری جمع شد

در متنی که پوریا ذوالفقاری روزنامه نگار سینمایی منتشر کرده آمده است:

لطفا این متن را لایک نکنید. پیام های همدردی نگذارید. در دایرکت در خواست دیدار با ماندانا سوری را ندهید. هیچ یک از این ها دوای دردهای جسمی و مالی او نیست. از سینماگرانی که شماره کارت گرفتند و کمک کردند ممنونم. ولی مجموع کمک ها دوازده میلیون تومان شد. قریب یک ششم مبلغ مورد نیاز برای نجات ماندانا سوری. من شماره کارت ماندانا را برای کمک های مردمی اعلام می کنم. اگر فردا یا نهایتا پس فردا خبر و عکس آوارگی و ویلچر نشین شدن او هم منتشر شد، من یکی توان نگریستن به خود را در هیچ آینه ای ندارم. اگر همکاران ماندانا و سینماگران و هرکسی که شماره کارت او را گرفته می توانند بی شرمساری به زندگی خود ادامه دهد، خب مبارکشان باشد. متاسفم. .
.
 5022_ 2910_ 7487_ 0120
بانک پاسارگاد

در ادامه پست منتشر شده در صفحه ی شخصی پوریا ذوالفقاری را مشاهده می نمایید:

تنها ۱۲میلیون تومان برای ماندانا سوری جمع شد

ماندانا سوری در آخرین مصاحبه‌اش از خاطره تلخ جدایی از همسرش و از دست دادن فرزندش گفت. و افزود: به جرم نداشتن کرایه خانه دوباره مامور آمده است.

بیشتر بدانید : اولین تصاویر منتشر شده با بازیگران جدیدترین مجموعه مهران مدیری

بیشتر بدانید : جدیدترین تصاویر از بازیگران 'ویلای من'

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه ی شخصی پوریا ذوالفقاری/yjc.ir