پگاه آهنگرانی
یکی از اتفاقات تلخی که در سینما افتاد و اتفاقا بسیار هم به آن پرداخته شد، حادثه‌ای بود که به صدمه دیدن پگاه آهنگرانی سر صحنه فیلم آتش سبز منجر شد. البته بعد از پیگیری‌های فراوان...
 
حادثه «آهنگرانی»
یکی از اتفاقات تلخی که در سینما افتاد و اتفاقا بسیار هم به آن پرداخته شد، حادثه‌ای بود که به صدمه دیدن پگاه آهنگرانی سر صحنه فیلم آتش سبز منجر شد. البته بعد از پیگیری‌های فراوان مقصران حادثه شناخته شدند. شورای صیانت خانه‌سینما در حادثه سقوط پگاه آهنگرانی از ارتفاع در جریان فیلمبرداری پروژه «آتش‌سبز»، سه نفر از عوامل فیلم را مقصر دانست؛ ژیلا مهرجویی به عنوان طراح صحنه، مرضیه قریشی به عنوان مدیر تولید و قاسم قلی‌پور به عنوان تهیه‌کننده پروژه سینمایی «آتش سبز».
 
حادثه «ابدی»
چندی پیش اما پیمان ابدی طراح صحنه‌های بدلکاری نتوانست مثل پگاه خوش شانسی بیاورد و جان خود را در این راه از دست داد. بعد از پیگیری‌های فراوان خانواده ابدی اما هنوز پرونده مرگ او مختومه نشده است. طبق آخرین خبر همسر پیمان ابدی گفته: «پرونده مرگ مشكوك پیمان در دادسرا مختومه نشده و رسیدگی به آن ادامه دارد.»
 
حادثه «کرمی»
شاید تلخ‌ترین حادثه سینما هم سهم مصطفی کرمی، دستیار فیلمبردار جوانی شد که سر صحنه فیلم دچار برق گرفتگی شد و دو دست و قسمتی از پاهایش را از دست داد. هرچند از او بارها در رسانه‌ها نام برده شد و از کمک‌های مالی برای پروتز دست‌هایش گفته شد اما هیچ کاری برای او از سوی هیچ نهاد و صنفی صورت نگرفته به جز قول‌های به بار ننشسته! حتی شکایت از اداره برق منطقه هم که به گروه اطمینان داده بود تا ارتفاع یک متر و نیم برق وجود ندارد راه به جایی نبرد. در این روز یادی از او بکنیم و به جواد شمقدری، مشاور امور هنری رییس‌جمهور هم یادآوری کنیم که شما قول داده بودید امكان كمك به او را از طریق نهاد ریاست‌جمهوری فراهم کنید. یا به آقای جعفری جلوه که قول کمک 20میلیون تومانی برای پروتز دست‌ها را به مصطفی داده بود.
 ادامه دارد...
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: salamatiran.com
 
مطالب پیشنهادی:
خطرناک‌ترین فیلمهای دنیا!! +تصویر
راهنمای دیدن فیلم برای وقت‌هایی که مریض هستید!!
به شهرت رسیدن بعد از بیماری!
دلهره آورترین فیلمهای تاریخ سینما
مهم‌ترین آدمکش‌های تاریخ سینما!!