رسم و رسوم مردم تهران به روایت مرتضی احمدی
مرتضی احمدی‌ بازیگر و گوینده پیشکسوت درباره کتاب جدیدش گفت: مدتی است مشغول نوشتن کتاب آخرم هستم که با موضوع رسم و رسوم مردم شهر تهران است، ضمن این‌که تا به حال چندین اسم برای کتاب انتخاب...
 مرتضی احمدی‌ که به گفته خودش اکنون تنها فعالیتش در عرصه هنر نوشتن کتاب است،‌ می‌گوید، چند وقتی است شروع به نوشتن کتابی با موضوع رسم و رسوم و اخلاقیات مردم تهران کرده‌ است.

این بازیگر و گوینده پیشکسوت درباره کتاب جدیدش گفت: مدتی است مشغول نوشتن کتاب آخرم هستم که با موضوع رسم و رسوم مردم شهر تهران است، ضمن این‌که تا به حال چندین اسم برای کتاب انتخاب کرده‌ام، اما هنوز نامی را قطعی انتخاب نکرده‌ام.

احمدی در عین حال بیان کرد: به تازگی یکی دیگر از کتاب‌هایم با عنوان «پیش‌پرده‌خوانی» به وزارت ارشاد رفته است. همچنین کتاب «کهنه‌های همیشه نو» که مدت‌ها در وزارت ارشاد توقیف بود، به تازگی از توقیف درآمده و قرار است زیر چاپ مجدد برود.

این بازیگر و گوینده پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در پایان گفت‌وگویش در پاسخ به این‌که پیشنهاد جدیدی در حوزه تلویزیون ندارد، اظهار کرد: فعلا کاری پیشنهاد نشده است؛ ضمن این‌که دیگر کاری که به درد من بخورد، نیست، چرا که دیگر پاهایم اجازه حرکت به من نمی‌دهند، به همین خاطر تنها فعالیتم نوشتن کتاب است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
فسق‌وفجور مهمانان خارجی جشنواره فیلم فجر!
آبروریزی؛ حمل 4 مهمان خارجی جشنواره فیلم فجر با یک پراید قدیمی! + عکس
بازی مهناز افشار در متروپل در حد لبخند آخر بهروز وثوقی در قیصر
حاشیه های روز چهارم جشنواره فیلم فجر 92
حاشیه های شب سوم جشنواره فیلم فجر 92 در برج میلاد