حسین طاهری مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پریسا مقتدی را به عنوان رئیس مجموعه تئاترشهر منصوب کرد.
پیش از این اتابک نادری عهده دار این سمت بود که هفته گذشته از ریاست این مجموعه هنری استعفا کرد. معماری تئاتر شهر باعث شده تا برخی از آن به عنوان زیباترین ساختمان‌ هنری تهران نام ببرند.

در متن حکم مقتدی آمده است:««با عنایت به تخصص، تجربه، شایستگی‌ها و سوابق ارزشمندتان در حوزه نمایش و مجموعه تئاتر شهر، تالار سنگلج و تالار هنر، شما را به عنوان «رییس مجموعه تئاتر شهر» منصوب می‌نمایم. امید که با اتکا به تجربیات گرانسنگ‌تان و برنامه ریزی همه جانبه، در بهره‌گیری از توان و تخصص هنرمندان و مشارکت اهالی تئاتر درارتقای این مجموعه تاریخی و شاخص تئاتر کشور موفق باشید.»

این بازیگر و کارگردان تئاتر سال 1349 در شیراز به دنیا آمده است. او در دوره کارشناسی برنامه‌ریزی شهری  را در  دانشگاه شیراز خوانده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری گرفته است.

مقتدی طی چهار سال گذشته مدیر برنامه‌ریزی و معاون اجرایی تئاتر شهر بود.

مدیریت تالار سنگلج، ریاست فرهنگسرای سرو، مدیر هنری تالار هنراز دیگر مسوولیت های مقتدی در سال‌های گذشته بوده‌است.

او در حال حاضر نمایش «انتراکت بی آنتراکت» را درمقام کارگردان در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه برده و در  نمایش«تانگوی تخم مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان هم به عنوان بازیگر حضور دارد.



گرد آوری: فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture

  منبع:khabaronline.com


  مطالب پیشنهادی:

گلشیفته فراهانی با «سرزمین فلفل های شیرین من» به کن می رود+ تصاویر
از بیانسه تا حسن روحانی + تصویر حسن روحانی در مجله تایم
به مناسبت تولد ادری هپبورن، پری مهربان هالیوود+تصاویر
لذت های بازخوانی نیکی کریمی+ تصاویر
مریل استریپ: فکر می کردم برای بازیگر بودن زیادی زشتم!+ تصاویر