تصاویر اختصاصی سیمرغ از افتتاح نمایش برنارد مرده است!
«برنارد مُرده است» اولین تجربه‌ی کارگردانی علی سرابی (بازیگر) در تئاتر است که اجرای خود را از روز دوشنبه - 11 آبان‌ماه - در سالن استاد ناظرزاده‌ کرمانی تماشاخانه‌ ایرانشهر آغاز کرد.

عکس های نمایش " برنارد مرده است "

افتتاح این نمایش توسط ناصر تقوایی و با حضور جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه‌ِ فرهنگ انجام شد.در «برنارد مُرده است» مرتضی اسماعیل کاشی، بهناز جعفری، مارال بنی‌آدم، علی سرابی و عاطفه رضوی (به ترتیب ورود به صحنه) بازی می‌کنند.


عکس نمایش " برنارد مرده است " -1عکس نمایش " برنارد مرده است " -1
عکس نمایش " برنارد مرده است " -2عکس نمایش " برنارد مرده است " -2

 

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: کشورهای اشغال شده در جنگ جهانی دوم برای بالا نگه داشتن روحیه سربازهای اسیر دست به اقدامی عجیب زدند. زنان جوان داوطلبانه برای اسرا نامه نوشته و احساسات، خاطرات و گاه عشق را به آنان هدیه می‌کردند. برنارد که با یکی از این نامه‌ها عاشق زنی جوان به نام هلن شده، به همراه دوست خود ژاک از اردوگاه فرار کرده و به سوی هلن می‌آید، اما در بین راه به دست نازی‌ها کشته می‌شود. ژاک وارد ماجرایی پیچیده می‌شود و …


عکس نمایش " برنارد مرده است " -3عکس نمایش " برنارد مرده است " -3
عکس نمایش " برنارد مرده است " -4عکس نمایش " برنارد مرده است " -4

 

علی سرابی، بازیگر تئاتر در اولین تجربه کارگردانی خود یکی از نقش‌های این نمایش را بازی می‌کند. این بازیگر و کارگردان پیش از این تله تئاتر «هویت» را برای شبکه چهارم سیما ساخته بود.


عکس نمایش " برنارد مرده است " -5عکس نمایش " برنارد مرده است " -5
عکس نمایش " برنارد مرده است " -6عکس نمایش " برنارد مرده است " -6

عوامل نمایش «برنارد مُرده است» عبارتند از: بازیگران به ترتیب ورود به صحنه: مرتضی اسماعیل کاشی، بهناز جعفری، مارال بنی‌آدم، علی سرابی و عاطفه رضوی/ کارگردان: علی سرابی/ مدیر تولید: محمد قدس/ طراح صحنه: آتوسا قلمفرسایی/ طراح لباس: الهام معین/ طراح گریم: سارا اسکندری/ طراح پوستر و بروشور: فریده براتی/ طراحی و مهندسی صدا: آیدین الفت/ موسیقی: آنکیدو دارش/ طراح نور و عکاس: مصطفی قاهری/ دستیار کارگردان: عباس امیری/ منشی صحنه: پانیذ باقری/ مدیر صحنه: داود ونداده.



عکس نمایش " برنارد مرده است " -7عکس نمایش " برنارد مرده است " -7
عکس نمایش " برنارد مرده است " -8عکس نمایش " برنارد مرده است " -8
عکس نمایش " برنارد مرده است " -9عکس نمایش " برنارد مرده است " -9
عکس نمایش " برنارد مرده است " -10عکس نمایش " برنارد مرده است " -10
عکس نمایش " برنارد مرده است " -11عکس نمایش " برنارد مرده است " -11
عکس نمایش " برنارد مرده است " -12عکس نمایش " برنارد مرده است " -12


عکاس : شهاب اسدی


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ