از رویا نونهالی چه خبر؟ عکس
رویا نونهالی بازیگر کشورمان این روزها مشغول بازی در یک تئاتر می باشد. این نمایش ' مثل آب برای شکلات ' نام دارد.

نمایش مثل آب برای شکلات

این شب‌ها، تماشاخانه ایرانشهر میزبان نمایش «مثل آب برای شکلات» با بازی رویا نونهالی است که ماجراهایش در فضای یک آشپزخانه می‌گذرد.

نمایش «مثل آب برای شکلات» به کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی که از 10 مرداد اجرایش را آغاز کرده است، شنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور تعدادی از فعالان رسانه‌ای تئاتر به صحنه می‌رود.

متن نمایش «مثل آب برای شکلات» براساس رمان لورا اسکوئیل، نویسنده آمریکای جنوبی نوشته و توسط ابراهیم پشت‌کوهی بازنویسی شده است. رویا نونهالی، محمد سایبانی، حسین اصیلی، الهام اسكندری، فاطمه جعفری، بهنام پانیزه، سارا شاهی، معصومه آقابیگی، افسانه پرمر، وحید فراهانی و مهسا شكوهی بازیگران این نمایش‌ هستند.


بازی رویا نونهالی در تئاتر مثل آب برای شکلات

بازی رویا نونهالی در تئاتر مثل آب برای شکلات

 

این اثر در راستای تجربه‌های قبلی این کارگردان در ساخت فضای رئالیسم جادویی و تلفیق فرهنگ جنوب ایران با فرهنگ داستانی نمایشنامه شکل گرفته است. داستان «آب مثل شکلات» در فضای یک آشپزخانه می‌گذرد.

نمایش «آب مثل شکلات» پیش از این اجراهایی در بندرعباس و سی‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر داشته و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است. این نمایش هر شب ساعت 21:30 در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر به صحنه می‌رود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir