هنوز هم برخی به سوسن پرور فحاشی میکنند ...
کارگردان نمایش "هایلایت" گفت: اگر هنوز هم برخی در صفحه اینستاگرام به من فحش می‌دهد من خوشحالم. چون هنوز هم به من توجه می کنند و حداقل بی اعتنا از کنارم نمی گذرند.

گفت و گو با سوسن پرور

سوسن پرور نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر درخصوص تجربه کارگردانی نمایش "هایلایت" گفت:
خوشبختانه هایلایت با توجه به استقبال خوب تماشاگران علاوه بر شب های اجرایی از یکشنبه آینده دور تمدید خود را آغاز خواهد کرد. خود من انتظار این استقبال را نداشتم اما پس از آن فهمیدم کاری که قلب و روح در آن وجود داشته باشد با مردم ارتباط برقرار خواهد کرد.

 وی درخصوص استقبال خوب تماشاگران با وجود عدم حضور بازیگران چهره در نمایش هایلایت تاکید کرد:
روزی که در حال انتخاب بازیگر برای نمایش هایلایت بودم دوستی به من خرده گرفت که چرا از بازیگران چهره استفاده نمی‌کنم و من گفتم که بازیگران نمایش من تماماً چهره هستند. گفتم اگر منظورت از چهره این است که چرا آدم معروف نیاورده‌ام به این خاطر است که من بازیگر به معنای واقعی کلمه را آورده ام. نمایش هایلایت کاری کاملاً مردمی است. من تمامی مراحل کار را با مردم به اشتراک گذاشتم. در صفحه اینستاگرام در مورد کار نظر می پرسیدم و براساس همین نظرات کار جلو رفت. من نمایش هایلایت را با تکنیک و ادای کارگردان بودن جمع نکردم بلکه این کار را کاملاً دلی انجام دادم. در روزهای زلزله من از کرمانشاه مخاطب داشتم. این نشان می دهد که هایلایت کار من نبوده و بیشتر برای من مثل یک معجزه مردمی بوده است.

 پرور حضور مردم در صفحه مجازی خود را مهربانی مردم دانست و افزود:
من بابت تمام کارهایی که کردم دستمزد دریافت کرده ام و این لطف مردم است که مرا دوست دارند و این طور نیست که آنها وظیفه داشته باشند به من محبت کنند. اگر هنوز هم برخی در صفحه اینستاگرام به من فحش می‌دهد من خوشحالم. چون هنوز هم به من توجه می کنند و حداقل بی اعتنا از کنارم نمی گذرند. البته هنوز هستند کسانی هستند که فحش می دهند اما دیگران اعتنایی به این فحاشی ها نمی کنند و خوشبختانه فضا بسیار بهتر شده است. بعد از مصاحبه اتفاقی برای من افتاد که قابل باور نبود. همه برای دیدن نمایش دپوتات که در آن بازی می‌کردم آمدند. بعد از آن گفت و گو با هجوم ویژه ای از توجهات، مصاحبه ها و استقبال روبرو شدم و مخاطبان اینستاگرامم چهار برابر شد. این نشان می‌دهد که خدا شکر مردم هنوز به من و کاری که می کنم لطف دارند.

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: borna.news