احمد مهران فر همه چیز را درباره آقای ف فاش خواهد کرد
نمایش «همه چیز درباره آقای ف» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی و با حضور احمد مهرانفر از ۱۸ خرداد در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

حضور احمد مهران فر در عرصه تئاتر

آرش عباسی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود برای به صحنه بردن اثری نمایشی در سال جاری گفت:

قرار است نمایش «همه چیز درباره آقای ف» را از ۱۸ خرداد در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببریم که در این اثر احمد مهرانفر به ایفای نقش می پردازد.

وی یادآور شد:
۱۰ سال پیش نمایش «همه چیز درباره آقای ف» را با حضور احمد مهرانفر کار کردیم و در جشنواره تئاتر فجر همان زمان نیز به صحنه بردیم. این نمایش در خرداد سال ۸۸ در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر اجرا شد و با وجود اینکه در زمان مناسبی به صحنه نرفت به عنوان پرفروش ترین نمایش کارگاه نمایش شناخته شد.


عباسی با بیان اینکه خیلی دوست داشته «همه چیز درباره آقای ف» را با دیگر به صحنه ببرد، اظهار کرد:

طی سال های گذشته احمد مهرانفر درگیر پروژه های تلویزیونی و سینمایی بود و فرصت برای اجرای مجدد این اثر فراهم نشد. طی ۲ سال گذشته نیز به صورت جدی پیگیر فراهم کردن شرایط مناسب برای اجرای «همه چیز درباره آقای ف» بودیم که این شرایط برای امسال فراهم شد. احمد مهرانفر برای اینکه بتواند ۲ ماه در تمرین این نمایش حضور پیدا کند چند پروژه تصویری را نپذیرفت.


کارگردان «همه چیز درباره آقای ف» درباره تغییراتی که در اجرای جدید اثر نسبت به اجرای پیشین مدنظر قرار دارد، توضیح داد:

به طور طبیعی نمایشنامه را بازنویسی کرده ام و با توجه به فضا و شرایطی که حالا داریم، جزییات متفاوت تری در نمایش نسبت به اجرای چند سال پیش آن وجود دارد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com