یکتا ناصر: مشکل از من است یا سینما که یک سال است بیکارم؟
بازیگر سریال "دختران حوا" با طرح این پرسش که آیا مشکل از او است یا سینما و تاکید بر اینکه منتقدان ایراداتش را به او بگویند، اذعان کرد پس از دریافت سیمرغ از جشنواره فیلم فجر پیشنهادی برای بازی به او نشده است.

 نشست خبری سریال "دختران حوا" با حضور حسین سهیلی زاده کارگردان، زامیاد سعدزندیان نویسنده و پوریا پورسرخ، امیرحسین رستمی، یکتا ناصر، نازنین کریمی و ساغر شکوری بازیگران برگزار شد.

سعدزندیان در این نشست با بیان اینکه هر سریالی دارای نقاط ضعفی است، گفت: رسانه ها نباید صرفا بر کاستی ها تمرکز کنند من منکر ضعف‌ها نمی شوم تا همین اندازه که همه توانشان را گذاشته اند و به سمتی می روند که خطاهایشان را کم کنند قابل توجه است.

سهیلی زاده نیز با گلایه از برخی خبرنگاران افزود: گاهی می بینیم که پس از پخش سه قسمت از یک سریال در جراید درباره آن نقد می نویسند در حالیکه چطور می شود یک سریال مثلا سی قسمتی را بعد از سه قسمت نقد کرد یا برای اینکه از هم جلو بزنند از قسمت اول درخواست مصاحبه می کنند در حالیکه باید کار از نیمه بگذرد تا بتوان درباره آن صحبت کرد.

همچنین پورسرخ با انتقاد از روزنامه ای که سازمان صدا و سیما آن را منتشر می کرد و یکی از پرتیراژترین روزنامه‌ها است، تصریح کرد: این روزنامه بجای اینکه سریال ها را معرفی و از آنها حمایت کند خلاف این رویه عمل می کند و کسانیکه در آن کار می کنند، زندگی انگلی دارند و در بهترین حالت این روزنامه بدرد شیشه پاک کردن می‌خورد.

وی در خصوص پخش همزمان دو سریال با بازی خود اظهار کرد: همزمانی پخش سریال ها خود بازیگران را اذیت می‌کند و من نمی دانم چرا شبکه سه تصمیم گرفت سریال "مرد نقره ای" را که قبلا از شبکه شما پخش شده بود، روی آنتن بفرستد البته تعدد بازی های یک بازیگر نشان‌دهنده حرفه ای بودن او است.

در ادامه این نشست یکتا ناصر با بیان اینکه پشت صحنه آثار برایش از درجه بالای اهمیت برخوردار است، جو سریال "دختران حوا" را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: جالب است بگویم من از زمانیکه سیمرغ گرفته ام، یکسال است بیکار هستم نمی دانم مشکل از من است یا سینما. اگر من ایرادی دارم منتقدان بگویند تا اصلاحش کنم.

وی در پاسخ به اینکه بازی در سینما برایش اهمیت بیشتر از تلویزیون دارد یا خیر؟، گفت: برای من مهم این است که بتوانم انجام وظیفه کنم و آثاری که به نظرم چنین قابلیتی در آنها وجود دارد را قبول می کنم.

سهیلی زاده با اشاره به گفتگویی که از ناصر در یکی از رسانه ها منتشر شده و در آن طوری وانمود کرده اند که بازیگر با نویسنده مشکل دارد، توضیح داد: ایراد از طرح اولیه سریال بود که ربطی به سعدزندیان ندارد، البته شاخ و برگ قصه نیز زیاد بود اما از آنجایی که وادار شدیم به جای 54 قسمت، 30 قسمت بسازیم، آنها را حذف کردیم.

نازنین کریمی همچنین در سخنان کوتاهی کار با سهیلی زاده را به منزله دانشگاه دوم معرفی و تجربه حضور در آن را خوب ارزیابی کرد.

ساغر شکوری نیز گفت: جالب اینکه درست با پایان کلاس های استاد سمندریان وارد پروژه "دختران حوا" شدم.

امیرحسین رستمی نیز به نقش های مشابهی اشاره کرد که بعد از بازی در سریال "سه، پنج، دو" به او پیشنهاد داده شده است و یادآور شد: خیلی دوست داشتم در نقش های متفاوتی حاضر شوم و به همین دلیل از سهیلی زاده ممنونم.

همچنین سعدزندیان نویسنده کار با بیان اینکه خودش می داند شاهکار ننوشته، تاکید کرد: فقط کسی که دیکته نمی‌نویسد، همیشه می تواند 20 بگیرد و ایراد در هر کاری وجود دارد. جا دارد از یکتا ناصر تشکر ویژه ای داشته باشم ما باهم بحث های زیادی درباره کاراکترها داشتیم و با پیشنهادهای او بافت زنانه قصه دچار تغییرات مثبتی شد. جایزه ای که روز گذشته در انجمن منتقدان خانه سینما گرفت را نیز به او تبریک می‌گویم.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:mehrnews.com



 مطالب پیشنهادی:
جوایز و یادگاری‌های معتمدآریا در موزه سینما
میراث حمایتی نمی‌کند، عکاسی از بناهای تاریخی خودجوش است
هدایت بنیان گذار داستان کوتاه ایران بود
از کافه‌تریا تا گالری؛ شما دوست دارید کجا تئاتر ببینید؟
«جم می» هم در پی حریم سلطان رفت!