رقابت عشقی لعیا زنگنه و شقایق فراهانی به بیمارستان کشید + تصاویر
آتیلا پسیانی بازیگری است که از امروز به جمع بازیگران «مادرانه» پیوسته و مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی و هستی مهدوی‌فر از جمله دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.
تصویربرداری سریال «مادرانه» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ادامه دارد و این روزها عوامل در لوکیشن خانه مریم با بازی شقایق فراهانی ضبط را ادامه می‌دهند.

ساخت این سریال از نیمه گذشته است و به این ترتیب پخش آن به عنوان سریال رمضانی شبکه سوم سیما قطعی خواهد بود.

آتیلا پسیانی نیز بازیگری است که از امروز به جمع بازیگران "مادرانه" پیوسته و مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی و هستی مهدوی‌فر از جمله دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.






نویسنده فیلمنامه "مادرانه"‌ سعید نعمت الله است و در خلاصه داستان آن آمده است: اردلان تمجید (با بازی سلطانی) 20 سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابقش مریم (شقایق فراهانی)، با زنی متمول به نام رعنا (زنگنه) ازدواج می‌کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه‌هایش را می‌خواهد اما مرد امتناع می‌کند.




تدوین همزمان سریال را خشایار موحدیان و سودابه سعید نیا برعهده دارند و رضا شهبازی نیز صداگذار آن است. همچنین آهنگساز سریال تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

شفیعی و نعمت‌الله پیش از این تجربه‌های موفقی چون "جراحت"، "شیدایی" و "رستگاران" را با یکدیگر داشته‌اند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com
 


مطالب پیشنهادی:
دختر اکبر عبدی هم بازیگر شد! + عکس
حسن روحانی: صدا و سیما با سانسور نمی‌گذارد پیام من به مردم برسد!
سینماگران را نقره داغ كردند!
فرزاد حسنی:عاشق بازیگری‌ام/ آزاده نامداری: دوست ندارم فرزاد بازیگر باشد!
چرا اسم فیلم عوض شد؟ چرا هاشمی رفسنجانی در فیلم نبود؟