بهنام تشکر: بازی من و هومن برق‌نورد در سریال دودکش جواب داده!
بهنام تشکر بازیگر نقش نصرت، در سریال دودکش ماه مبارک رمضان که برای چندمین بار مقابل هومن برق‌نورد بازی می‌کند، معتقد است که فرمول بازی او و برق‌نورد در این سریال ماه رمضان 92 جواب داده است.
 بهنام تشکر بازیگر نقش نصرت، در سریال دودکش که برای چندمین بار مقابل هومن برق‌نورد بازی می‌کند، معتقد است که فرمول بازی او و برق‌نورد جواب داده و انگار مردم هم با هم بودن ‌آنها را دوست دارند.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون می‌گوید: از اینکه کنار هومن برق‌نورد ایفای نقش می‌کنم لذت می‌برم و امیدوارم این با هم بودن در ادامه متفاوت باشد.


هومن برق نورد و بهنام تشکر در سریال دزد و پلیس

برق نورد و تشکر در نقش‌هایشان هوای یکدیگر را دارند
بازیگر نقش نصرت در سریال دودکش خاطرنشان کرد: وقتی من و هومن در فیلم و سریالی مقابل هم بازی می‌کنیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا متفاوت باشیم. نه من مثل دکتر نیما افشار «ساختمان پزشکان» و ناصر «دزد و پلیس» هستم و نه هومن مثل ناصر «ساختمان پزشکان» و داود «دزد و پلیس» است. همیشه در بازی‌هایی که مقابل هم داریم هوای یکدیگر را داریم و سعی می‌کنیم تمام کارهایمان بر اساس اعتماد و احترام باشد که خوشبختانه همین‌طور هم هست.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بعد از سریال دودکش، آیا دوباره قرار است در سریالی مقابل هومن برق‌نورد بازی کنید؟ گفت: فعلا پیشنهاد جدی نداشتیم ولی یکسری صحبت‌هایی انجام شده که در یک سریال جدی با هم باشیم اما هنوز در حد حرف است و قطعی نشده است. در حال حاضر هم یک کار تئاتر از بهرام تشکر برای اجرا دارم که قرار است دی‌ ماه امسال اجرا شود، به احتمال زیاد هومن هم در کنارم بازی داشته باشد.

نصرت در «دودکش» تمام تلاشش را می‌کند تا حرص همه را دربیاورد
تشکر در ادامه با اشاره به نقشی که در سریال ماه رمضان شبکه اول دارد، یادآور شد: در ابتدا قبل از اینکه فیلنامه‌ی سریال دودکش کامل شود و سریال تولید شود، اولین چیزی که راجع به نقش نصرت به ذهنمان رسید، گریم صورت و موهای شانه‌زده‌اش بود. نصرت کاراکتری است که با وجود نداری به سر و صورتش می‌رسد. تمام این‌ها در قدم اول اتفاق افتاد اما بعد از اینکه متن به سریال تبدیل شد و تصویربرداری آغاز شد، یکسری ویژگی‌ها به کاراکتر نصرت اضافه شد تا آن را جذاب‌تر کند.

سعی کردم در نوع راه رفتنم در«دودکش» قوز داشته باشم
وی افزود: به عنوان مثال من به عنوان بازیگر نقش نصرت در سریال دودکش سعی کردم در نوع راه رفتن کمی قوز داشته باشم و تُک زبانی حرف بزنم، همه این اتفاقات در یک جا جمع شد و در نهایت نصرت به کاراکتری تبدیل شد که تمام سعی و تلاشش را می‌کند تا حرص همه را در بیاورد.

بازیگر سریال محمد حسین لطیفی گفت: نصرت را در سریال «دودکش» دوست دارم و در راستای فیلمنامه و کارگردانی لطیفی سعی کردم هر کاری که لازم است که کاراکتر را جذاب کند، انجام دهم اما در کل در ایفای یک نقش بحث دوست داشتن کاراکتر خیلی مطرح نیست بلکه بازیگر باید تمام سعی و تلاشش را به کار گیرد تا کاراکتر به بهترین شکل ممکن درآید. من هم در تمام نقش‌هایم منجمله «دودکش» تمام تلاشم را کردم تا به بهترین نحو بازی کنم.

نمی‌توان اسم «دودکش» را طنز گذاشت
تشکر در بخشی دیگر از گفت‌وگوی خود به طنزی که در سریال «دودکش» حاکم است، اشاره ای داشت و عنوان کرد: به اعتقاد من سریال «دودکش» طنز صرف نیست و طنزش اندازه دارد و اندازه‌اش هم خیلی کم است. این مجموعه در یکسری موقعیت‌ها طنز می‌شود و بعضا در برخی جاها اتفاقاتی می‌افتد و کلماتی رد و بدل می‌شود که رنگ‌ و بوی مفرحی را به ماجرا می‌دهد اما نمی‌توان اسم آن را طنز گذاشت. خوشبختانه از همان ابتدا هم قرار نبود این کار طنز صرف باشد.

لطیفی در کارهایش همیشه می‌داند باید چه کار کند
بازیگر نقش نصرت در سریال «دودکش» در پایان با اشاره به همکاری‌اش با محمد حسین لطیفی به ایسنا گفت: من پیش از «دودکش» در سریال «ساخت ایران» هم با آقای لطیفی کار کردم و باید بگویم کار کردن با ایشان خیلی لذت‌بخش است، چرا که وی انسان خیلی شریف و باهوشی است و می‌داند باید چه کار کند. او تجربه‌های زیادی در عرصه فیلم و سریال‌سازی دارد که قابل تحسین است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
لعیا زنگنه، هستی مهدوی‌فر، مهدی سلطانی در سریال مادرانه + تصاویر
خواهر هومن برق‌نورد از سریال دودکش ماه رمضان می‌گوید + تصاویر
یک فرشته کوچک هدیه تاثیر گذار احسان علیخانی در ماه عسل + تصاویر
طرفدار بازیگر زن سینمای ایران٬ که حالا همسرش است! + تصاویر
اتفاقات جالب ازدواج کوروش تهامی و سپیده خداوری! + تصاویر