عکس: نخستین تصویر از سارا امیری در نقش «لاله»
بالاخره و بعد از مدتها که از آغاز تولید پروژه پرحاشیه فیلم لاله می گذرد مجله «وصف صبا» اولین تصویر از کاراکتر «لاله» با بازی سارا امیری در این فیلم را منتشر کرد. انتخاب بازیگر نقش لاله ابتدا از آنجلینا جولی و جسیکا آلبا آغاز شد...

پروژه لاله

بالاخره و بعد از مدتها که از آغاز تولید پروژه پرحاشیه فیلم لاله می گذرد مجله «وصف صبا» اولین تصویر از کاراکتر «لاله» در این فیلم را منتشر کرد. البته در این تصویر که توسط محمد فوقانی گرفته شده تصویری مبهم از «لاله» می بینیم. سارا امیری بازیگر جوان به واسطه تسلط به زبان انگلیسی برای بازی در این نقش انتخاب شده است.


انتخاب بازیگر نقش لاله ماجرایی بس طولانی داشت و ابتدا از آنجلینا جولی و جسیکا آلبا آغاز شد و بعد به گزینه‌های داخلی همچون بهاره کیان افشار رسید تا سرانجام بعد از مدت ها سارا امیری نقش لاله راننده جوان را بازی کند.

باید منتظر بود و دید که آیا «لاله» می‌تواند آن‌طور که گفته می‌شود، «معنویت» و «شعارهای انسانی» را در قالب یک فیلم با استاندارد‌های جهانی نمایش دهد یا خیر؛ درصورتی‌که این مدعای سازندگان «لاله»‌ در نهایت به‌نتیجه‌ای مطلوب برسد، مطمئنا باید منتقدان فیلم درباره برخی سخنان خود پاسخ دهند. در غیر این‌صورت نیز هم سازمان سینمایی به‌عنوان سرمایه‌گذار و هم سازندگان فیلم باید پاسخگوی هزینه چندمیلیاردی پروژه باشند.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir