گریم وحشتناک پژمان بازغی در سریال جدید تلویزیون + تصاویر
پژمان بازغی (سعید) از بازیگران اصلی سریال دولت مخفی است، او که از جوانان جنوب کشور است با شروع جنگ، پدر خود را از دست می‌دهد. در این سریال لاله اسکندری، پژمان بازغی، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبان...
صویربرداری سریال ناتمام «دولت مخفی» به تهیه‌کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی به زودی از سر گرفته می‌شود.

تصویربرداری سریال «دولت مخفی» به کارگردانی عبدالحسن برزیده که از دی ماه سال گذشته متوقف شده بود، به‌ زودی در منطقه پرندک (اردوگاه اسرا) کلید می‌خورد.


سریال دفاع مقدسی «دولت مخفی» که فاز جدید آن به کارگردانی راما قویدل و با حضور تعدادی هنرپیشه جدید کلید می‌خورد، به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو در حال تولید است.

«دولت مخفی» سعی دارد در 26 قسمت لحظه‌لحظه‌های دوران اسارت از سوی اسرا و خانواده‌های چشم انتظار آنها را به تصویر کشیده و صبر، اراده و استقامت این بزرگ مردان را در قالبی داستان گونه ارج نهد.

این سریال روایتی داستانی دارد و فیلمنامه آن بر اساس خاطرات مستند آزاده‌ها نگاشته شده است. برخی شخصیت‌های این سریال حقیقی هستند و از آن‌ها می‌توان به سید آزادگان سید علی اکبر ابوترابی اشاره کرد.

در این سریال لاله اسکندری، پژمان بازغی، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبان، کاوه خداشناس و ابراهیم برزیده به ایفای نقش پرداخته‌اند.


پژمان بازغی (سعید) از بازیگران اصلی این سریال است، او که از جوانان جنوب کشور است با شروع جنگ، پدر خود را از دست می‌دهد. در واقع پدر او مفقود می‌شود و سعید برای نجات جان بقیه اعضای خانواده، آنها را به شمال کشور می‌آورد. اما خودش در این منطقه نمی‌ماند و بین جبهه و شمال در رفت و آمد است تا این ‌که در یکی از عملیات‌ها به اسارت درمی‌آید و بعد از اسارت اوست که ادامه داستان سریال در اردوگاه‌های عراقی روایت می‌شود.

لاله اسکندری نیز در این مجموعه تلویزیونی نقش شخصیتی به نام پروانه را بازی می‌کند. سعید به پروانه علاقه‌مند است، اما هر بار که این‌ دو نفر تصمیم به ازدواج می‌گیرند، اتفاقی باعث می‌شود این ازدواج صورت نگیرد.


«دولت مخفی» داستان خود را در سه محور روایت می‌کند؛ اول مناطق جنگی، دوم شهرهایی که دور از جنگ است و مردم جنگ‌زده را پناه داده‌اند و سوم، اردوگاه‌های عراقی که در بدترین شرایط اسرای ایرانی را در آنجا نگهداری می‌کنند.

تصاویر زیر گریم پژمان بازغی و علی اوسیوند را نشان می‌دهد. این تصاویر به زمان اسارت این دو کاراکتر مربوط می‌شود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
گوهر خیراندیش برای بار دوم جراحی شد
عکس: همایون شجریان و همسرش در اپرای بانوان تهران
ادامه تخریب خانه مشاهیر؛ خانه استاد بنان با خاک یکسان شد!
انتقاد اشکان خطیبی از ترانه های عاشقانه فرزاد حسنی!
بازیگر زن اصلاح‌‌طلب از زندانی شدنش می‌گوید + تصاویر