انتقاد شدید رضا فیاضی از تلویزیون, با کدام پول زندگی کنم؟!
ضرغامی (رییس سازمان صداوسیما) و فرجی (مدیر شبکه اول) هر کدام قول دادند و گفتند که شرایط را درک می‌کنند ولی نه دیگر به این شکل؟!‌ می‌گویند ما به شما کار می‌دهیم، خیلی ممنون که کار می‌دهید، خب چطور زندگی کنیم؟!
رضا فیاضی درخصوص وضعیت مالی تلویزیون گفت: از هیچ شخص بخصوص نمی‌توانم گله‌مند باشم، اما از شرایطی که تلویزیون به ما تحمیل می‌کند گله‌مندم؛ این وضعیت، یک وضعیت بحرانی است.

وی در عین حال افزود: فقط من گله‌مند نیستم، همه گله‌مند هستند.

این هنرمند که این روزها مقابل دوربین «معمای شاه» (محمدرضا ورزی) ایفای نقش می‌کند‌، از وضعیت و شرایط نامساعد مالی این پروژه گفت و توضیح داد: حدود هشت ماه است که در مجموعه «معمای شاه» کار می‌کنم و دریافتی من فقط دو ماه از هشت ماه بوده است؛ شما تصور کنید!‌ من کار دیگری ندارم زندگی حرفه‌ای من از همین راه است و از همین راه ارتزاق می‌کنم، بنابراین چیز دیگری ندارم.

او همچنین به سریال «نوشدارو» اشاره کرد که پخش شده و پرونده‌اش بسته شده است اما هنوز با وی تسویه حساب نکرده‌اند.

وی که پیش از این در سریال «بچه‌های نسبتا بد» نیز ایفای نقش کرده است‌، گفت: گله‌ای از عوامل و تهیه‌کننده این پروژه ندارم اما شرایط آنها هم سخت بود‌، من کسی را گناهکار این قضیه نمی‌دانم‌، ولی بحرانی که داریم غیرقابل تحمل است.

وی از مهران رسام نیز گله‌مند شد که برنامه‌اش پخش و تمام شده است اما هنوز کامل تسویه حساب نکرده است و گفت: در برنامه‌اش قصه‌خوانی می‌کردم؛ «تجربه‌های آقای خوشبخت» نیز همین طور. با ایشان کارم تمام شده است اما پولم را دریافت نکردم. من چه طور می‌توانم با این شرایطی که برایم پیش آمده است زندگی کنم. متاسفانه زندگی من در خطر است، تنها جایی که به عشق اینکه کار فرهنگی کنم، می‌روم برنامه «رادیو هفت» است.

متاسفانه کتاب چاپ کردم 500 هزار تومان دستمزد به من دادند!‌ به چه کسی پناه ببرم. آقایان ضرغامی (رییس سازمان صداوسیما) و فرجی (مدیر شبکه اول) هر کدام قول دادند و گفتند که شرایط را درک می‌کنند ولی نه دیگر به این شکل؟!‌ می‌گویند ما به شما کار می‌دهیم، خیلی ممنون که کار می‌دهید، خب چطور زندگی کنیم؟!

فیاضی در عین حال گفت: از هیچ شخص بخصوصی نمی‌توانم گله‌مند‌ باشم، اما از شرایطی که به ما تحمیل می‌شود گله‌مندم اما یک نفر بیاید به داد ما برسد وگرنه منفجر می‌شویم. نه کارمند جایی هستم و نه وابسته به جایی؛ همین کارم است.

رضا فیاضی این روزها مشغول تمرین تئاتر با قطب الدین صادقی است و فعلا کار جدیدی در تلویزیون ندارد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
داستان یک عکس خانوادگی که قلب مردم دنیا را لرزاند + عکس
گزارش تصویری: بهترین فیلم 2013 آمریکا با بازی جنیفر لارنس
گزارش تصویری: فریبرز عرب نیا و شهرزاد کمال زاده در سریال «رنگ شک»
راز سلامت، زیبایی و جوان ماندن برخی بازیگران ایرانی + تصاویر
ابراز احساسات بازیگر هالیوودی در محل درگذشت «پل واكر» + ویدئو