بازیگر نقش دختر ستایش: فرزندان ستایش دلسوز او نیستند + عکس
سریال ستایش 2 کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب و کارگردانی سعید سلطانی پخش آن در 26 قسمت 45 دقیقه ای از روز جمعه 27 دی ماه ساعت...
نازلی رجب پور در باره نقش خود گفت:لیلی به طور کلی نقش مثبتی است و  بسیار از خواهر بزرگتر خود که خانم فریبا طالبی نقش آن را بازی می کنند، تاثیر می پذیرد.نقش لیلی در اکثر قسمت ها به ویژه بخش هایی از قصه که در خانه حشمت فردوس می گذرد، حضور دارد  و  در رامسر نیز در بخش های مربوط به ویلا بازی دارد.

وی با اشاره به جزئیات این تاثیر پذیری ادامه داد:این تاثیر پذیری به یکی دیگر از کاراکترهای داستان یعنی محمد مرتبط است.

این بازیگر درباره نحو پیوستن به پروژه ستایش نیز توضیح داد:من از طرف زیبا خالدی که طراح گریم مجموعه هستند و در پروژه ای با ایشان همکاری داشتم به این گروه معرفی شدم و در ابتدا قرار شد نقش نازگل دختر ستایش را بازی کنم. اما بعدها ایفای نقش لیلی به من سپرده و نقش نازگل توسط حدیث میرامینی بازی شد.


وی  نظر خود را درباره سری اول سریال ستایش این طور بیان داشت:به نظرم سری اول این سریال جذابیت های زیادی داشت و من در برخورد با اطرافیانم دقت می کردم که مخاطبان بسیاری دارد. حتی کسانی که چندان اهل تماشای تلویزیون نیستند این سریال را دنبال می کردند. به نظرم در این سری بار دراماتیک سریال کمتر شده است اما این مساله از جذابیت های سریال کم نکرده است.

رجب پور در پاسخ به این که قصه تلخ است یا نه، افزود:به نظر من اگرچه شخصیت ستایش به بسیاری از اهداف و خواسته های خود نرسیده است اما فضای سریال تلخ نیست و روند داستان بسیار با سری قبلی تفاوت دارد.

بازیگر نقش لیلی درباره نحوه ارتباط این کاراکتر با شخصیت صابر(پدرش) بیان داشت:صابر در سری دوم برای جبران انفعال خودش آشکارا در کشمکش با پدرش قرار می گیرد. اما به فرزندانش توجه چندانی ندارد و اساسا فرصت این را هم ندارد و بیشتر در تقابل با پدرش قرار می گیرد. فرزندان صابر به مادرشان هم نگاه ترحم آمیزی دارند اما چندان دلسوز او نیستند و بیشترین سهم تیمارداری را می توان به زیور نسبت داد.

سریال ستایش 2 کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب و کارگردانی سعید سلطانی پخش فاز دوم آن در 26 قسمت 45 دقیقه ای از روز جمعه 27 دی ماه ساعت 20:45 از این شبکه آغاز می شود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemakhabar.ir



مطالب پیشنهادی:
شقایق فراهانی و رضا عطاران در فیلم کلاشینکف + تصاویر
حرف‌های برندگان گلدن گلوب 2014 پس از دریافت جایزه + تصاویر
ازدواج ارسطو و افسرده شدن نقی در پایتخت 3
یک آمار بد و عبرت‌انگیز برای صداوسیما
گریم و نقش متفاوت بهنوش طباطبایی در فیلم دایره داوود + عکس