آخرین خبر و تصاویر از سریال جدید شبکه 3
مینی سریال در بند اروند کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه سه سیماست که به قلم وحید حسن زاده به رشته تحریر در آمده است.
 تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "در بند اروند" به کارگردانی سیامک صرافت و تهیه‌کنندگی سعید مرادی به پایان رسید.

مینی سریال "در بند اروند" کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه سه سیماست که به قلم وحید حسن زاده به رشته تحریر در آمده است.

این سریال داستان دو برادر رزمنده است که یکی از آن ها مفقودالاثر شده و دیگری از جبهه بازمی‌گردد.

سعید مرادی، تهیه‌کننده این مجموعه درباره آخرین وضعیت پیشبرد پروژه گفت: تصویربرداری در بند اروند فردا به پایان می رسد و تعداد قسمت های آن از شش قسمت 40 دقیقه ای به هفت قسمت 40 دقیقه ای افزایش یافته است.



http://www.seemorgh.com/uploads/1392/10/darbande-arvand1.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/10/darbande-arvand2.jpg
وی با ارائه توضیحاتی درباره قسمت اضافه شده به سریال گفت: در قسمت جدید این سریال، قصه تازه ای به کار اضافه می شود و افشین نخعی و میثم غنی زاده به عنوان بازیگر مهمان در این قسمت ایفای نقش می‌کنند. همچنین آقای فرید اسحاقی در نقش یک ساواکی حضور دارند.

مرادی با بیان این که لوکیشن این بخش در شهر بابلسر و منطقه هتکه پشت است، افزود: قسمت اضافه شده مربوط به دهه 50 است. بنابراین در شهر بابلسر به دنبال فضاها و بافت های قدیمی بودیم. این قسمت در واقع به مبارزات مردم مازندران در جریان انقلاب اسلامی مربوط می شود.

وی همچنین از پایان تصویربرداری اروند در یک روز آینده خبر داده و ادامه داد: تدوین سریال نیز به طور همزمان در حال انجام است و تاکنون 70 درصد آن توسط مهدی جودی به پایان رسیده که خود او صداگذاری کار را هم بر عهده دارد. همچنین موسیقی متن نیز مراحل ساخت خود را طی می کند و تیتراژ سریال نیز توسط امیر تاجیک خوانده شده، امید تاجیک نیز ترانه آن را سروده و آهنگسازی اش را برعهده داشته است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
بهاره رهنما از بیمارستان مرخص شد + آخرین خبر از سلامتی او
آقای شبکه دو، خانم مجری، شما چرا؟!
عیادت مهران غفوریان از رضا رویگری در بیمارستان + عکس
تست گریم بهنوش بختیاری، بهاره رهنما و امین حیایی در سریال نوروز 93 + تصاویر
گریم متفاوت طناز طباطبایی در یک فیلم جنگی + تصاویر