علیرضا خمسه: توهمات «بابا پنجعلی» در پایتخت 3 به اوج خود می‌رسد!
علیرضا خمسه، بازیگر نقش بابا پنجعلی در سریال پایتخت 3: همه ما منتظریم که عید شود تا بیاییم در دل خانه‌های مردم و ماجراهای خود را با آنها تقسیم کنیم. قصه پایتخت 3 از موقعیت‌های جذابی برخوردار بوده و نوروز 93، مخاطبان..
علیرضا خمسه گفت:توهمات بابا پنجعلی در سری جدید «پایتخت» به اوج خود رسیده و مخاطب را به نحوی خاص درگیر می‌کند!

علیرضا خمسه، ایفاگر نقش بابا پنجعلی در سریال پایتخت 3 گفت: همه ما منتظریم که عید شود تا بیاییم در دل خانه‌های مردم و ماجراهای خود را با آنها تقسیم کنیم. قصه پایتخت 3 از موقعیت‌های جذابی برخوردار بوده و نوروز 93، مخاطبان با یک سریال جذاب، دوست‌ داشتنی و خنده‌دار مواجه خواهند شد.
 
خمسه با اشاره به کاراکتر خود در سری جدید پایتخت 3 تصریح کرد: بابا پنجعلی در سری‌های قبلی پایتخت 3 شخصیتی بیمار داشته و اکنون در سری جدید این مجموعه، آلزایمر او شدیدتر شده و دچار توهمات خاصی می‌شود که به طبع حضورش را در این مجموعه پررنگ‌تر می‌کند.
 
وی با اشاره به یکی از دلایل حضورش در سری جدید پایتخت گفت: جمع تولید‌کننده‌ سریال، حضور سیروس مقدم و نیز همه بازیگران دلیل حضور من در این سریال است.
 
ایفاگر نقش بابا پنجعلی با اشاره به استقبال مخاطبان از این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: این کار از دل برآمده و به دل هم می‌نشیند، پایتخت با وجود پاره‌ای از مشکلات صدا و سیما ساخته شد و شاید اگر این سریال نبود، همکاری من هم با تلویزیون ادامه پیدا نمی‌کرد.
 
خمسه افزود: ساخت سریال پایتخت با روزی 15 ساعت کار، بسیار دشوار است و همه تیم با عشق در سرما و گرما کار می‌کنند و تنها دلیل آن هم عشق به مردم خواهد بود.
 


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پیشنهادی:
اصغر فرهادی در حضور همسرش نشان عالی هنر فرانسه را گرفت + تصاویر
از غزل شاکری یا همان «گلنار» کودکی‌هایمان چه خبر؟ + تصاویر
آنجلینا جولی و دخترش در فیلم «شیطان‌صفت» + عکس جدید
نخستین عکس از بازیگر زن چینی سریال «پایتخت 3»!
کتایون ریاحی در همایش بنیاد نیکوکاری کمک + تصاویر
عکس پرطرفداری که بهرام رادان به سبک اسکاری‌ها گرفت! + عکس