انقلاب زیبای شقایق فراهانی
تصویربرداری سریال «انقلاب زیبا» در حالی همچنان در تهران ادامه دارد که یک بازیگر چهره دیگر نیز به تازگی به گروه پیوسته است.
مجموعه تلویزیونی «انقلاب زیبا» به تهیه‌کنندگی رامین عباسی زاده و کارگردانی بهرنگ توفیقی دوم اردیبهشت امسال در منزلی حوالی خیابان کامرانیه کلید خورده و گروه به صورت شب کاری تصویربرداری را پیش می برند.

شقایق فراهانی جدیدترین بازیگری است که در نقش زنی به نام مانیا به گروه هنرمندان سریال پیوسته و بزودی جلوی دوربین می رود. او نقش زنی را دارد که با یکی از خانواده های اصلی قصه با بازی آتیلا پسیانی و آزاده صمدی که پدر و دختری به نام های جابر و زیبا هستند، در ارتباط است. سازندگان بزودی از لوکیشن فعلی که منزل جابر و زیباست، راهی شرکتی در خیابان شریعتی می شوند که در قصه محل کار زیبا معرفی می‌شود.

علیرضا کمالی نقش حامد را دارد که همسر زیباست و فریبا کوثری مادر اوست. دیگر بازیگران اصلی سریال عبارتند از: مجید واشقانی (سروان بهرامی)، نوش آفرین رحمانی (زهره دوست زیبا)، اکبر معززی (محمود)، ماریه تهرانچی(مهتاج)، فهیمه جلوخانی نیارکی، کیان محمدی، غلامرضا صادقی، نیوشا مدبر، رضا افشار، محسن درویش زاده، پیمان یاحقی و.... یکی دو بازیگر دیگر نیز بزودی به گروه خواهند پیوست. تدوین همزمان سریال نیز طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

در برخی از خبرها تعداد قسمت های این سریال ۱۰ قسمت عنوان شده که هنوز قطعی نیست و احتمالاً با توجه به نگارش همزمان فیلمنامه، بیشتر از این خواهد بود. ضمن آنکه گفته شده این مجموعه ویژه پخش در ایام دهه فجر از شبکه یک سیما ساخته می‌شود که زمان پخش آن نیز قطعی نشده است.

در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی حامد عنقا آمده است: زیبا و حامد به تازگی ازدواج کرده اند. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سالها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در سالها پیش می‌شود که خانواده ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می برد. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد که زندگی همه را تهدید می‌کند.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:banifilm.ir


 مطالب پیشنهادی:
رویا نونهالی سوگوار شد
مهند عشق ممنوع در «مجانی» محسنی نسب
رقص شکوفه های گیلاس + تصاویر
به فیس بوکی ها بر نخورد!!!
نیکی کریمی در کنار پت و متی ها+ تصویر