چوچانگ درباره یارانه چی گفت؟!
مدیر شبکه یک سیما با حضور در برنامه اقتصادی «پایش» از ویِژگی‌های این برنامه و همچنین سوالات مردم درباره برنامه‌های فرهنگی شبکه یک و نبود «پایتخت 4» و حتی اینکه جمله چوچانگ در این سریال درباره یارانه‌ها چگونه اضافه شد، سخن گفت.
مدیر شبکه یک سیما با حضور در برنامه اقتصادی «پایش» از ویِژگی‌های این برنامه و همچنین سوالات مردم درباره برنامه‌های فرهنگی شبکه یک و نبود «پایتخت 4» و حتی اینکه جمله چوچانگ در این سریال درباره یارانه‌ها چگونه اضافه شد، سخن گفت.

به گزارش مهر مهدی فرجی ،شب گذشته 28 اردیبهشت ماه با حضور در برنامه «پایش» به بیان نقطه نظرات خود درباره این برنامه پرداخت و گفت: پس از گذشت 2 سال از پخش برنامه «پایش» از شبکه یک سیما می‌توان گفت که این برنامه در نقطه مطلوبی قرار دارد البته با نقطه ایده آل هم فاصله دارد و مهمترین برنامه اقتصادی صدا و سیمای کشور محسوب می‌شود.

مدیر شبکه یک سیما با اشاره به بخش کارآفرینان موفق برنامه «پایش» در زندگی و اقتصاد مردم جامعه گفت: این قسمت از برنامه به طور جداگانه پخش خواهد شد. همچنین به فکر استقلال بخش قهرمان هفته هم هستیم زیرا افرادی که کارهای خوب و مثبت انجام می‌دهند و در برخی مواقع از جان خود می‌گذرند در کشور کم نیستند و معرفی این افراد می‌تواند باعث الگوسازی برای جامعه شود هرچند که در حال حاضر عموم رسانه‌ها و مطبوعات کارهای منفی را بیشتر بازگو می‌کنند.

او در پاسخ به سؤال مردم درباره جای خالی برنامه‌های فرهنگی در شبکه یک اظهار کرد: بخش مهمی از تمامی برنامه‌های شبکه یک فرهنگی است و همین برنامه «پایش» نیز در ارتباط با فرهنگ اقتصادی عمل می کند و حتی برنامه‌هایی از جمله: «ثریا»، «مناظره»، «صبح بخیر»، «خانواده» و سریال‌ها همگی مؤلفه‌های فرهنگی دارند.

مدیر شبکه یک سیما در ارتباط با نقد مردم مبنی بر رسمی بودن اخبار این شبکه گفت: وجود اخباری مانند 20:30 و بخش خبری سرزده باعث ایجاد صمیمیت میان رسانه و مردم شده است اما با وجود این صمیمیت اخبار رسمی هنوز هم طرفداران خودش را دارد.

فرجی در پایان گفت: تمامی سؤالات مردم را در صفحه ارتباط با مسئولان شبکه اجتماعی «پایش» پاسخ خواهم داد و در ارتباط با سؤال برخی مردم مبنی بر اینکه آیا سریال «پایتخت» چهار ساخته خواهد شد باید گفت به نظر نمی رسد در سال 94 این سریال ساخته و پخش شود و همچنین برخی از مردم این سؤال را داشتند که آیا دیالوگ چوچانگ بازیگر این سریال در ارتباط با بحث یارانه ها در متن نمایشنامه بوده است یا خیر که جواب این سؤال خیر است و ما با توجه به نیاز سنجی اقتصادی این دیالوگ را طراحی کردیم و در 3 تا 4 قسمت پایانی به کارگردان پیشنهاد دادیم که پذیرفته شد.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com



  مطالب پیشنهادی:
آیشواریا رای، اولین حضورش در جشنواره کن 2014+ تصاویر
جشنواره کن 2014: حواشی جنجالی و نامعقول کن
خواب زمستانی، فیلمی تحسین شده در جشنواره کن 2014+ تصاویر اولین حضورشان بر فرش قرمز
شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن آغاز شد+ تصاویر مراسم افتتاحیه و فرش قرمز
اولین تصاویر لیلا حاتمی در هئیت داوران جشنواره کن