منتظر سریال های جدید شبکه سه باشید
گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید آثار نمایشی متنوعی را در دستور کار قرار داده و بزودی سریال‌های «سوداگر» به کارگردانی مسعود آبپرور و «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی کلید می‌خورد.
همچنین سریال‌های «شمعدونی» و «دردسرهای عظیم» هم مراحل تصویربرداری را سپری می‌کنند و فیلمنامه سری سوم ستایش هم نوشته می‌شود.

محمدرضا شریفی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه درباره تولید سریال‌های این شبکه به جام‌جم گفت: سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی مراحل تصویربرداری را سپری می‌کند. تصویربرداری سریال دردسرهای عظیم هم در ۲۶ قسمت ۴۵‌ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و کارگردانی برزو نیک‌نژاد آغاز شده است.

دردسرهای عظیم با مهدی هاشمی

وی ادامه داد: علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی براساس طرحی از محمدرضا فاضلی، فیلمنامه سریال دردسرهای عظیم را نوشته‌اند. این سریال یک اثر شیرین اجتماعی است و دو داستان موازی دارد که در مقطعی بهم گره می‌خورد. این اثر نخستین تجربه نیک‌نژاد در مقام کارگردانی تلویزیون است. در این سریال مهدی هاشمی، جواد عزتی، مریم سعادت، مهران رجبی، شهین تسلیمی و... بازی می‌کنند.


مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه عنوان کرد: علاوه بر سریال‌های شمعدونی و هفت سنگ، سریال تلویزیونی دردسرهای عظیم هم جزو گزینه‌های ماه رمضان شبکه سه است. در مجموع دست شبکه سه برای رمضان باز است و می‌توانیم از میان سه کاری که آماده می‌کنیم، یکی از آنها را پخش کنیم.

شریفی با اشاره به سریال سوداگر گفت: این سریال به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری سوم خرداد ماه کلید می‌خورد. در این سریال همایون ارشادی، برزو ارجمند، مهداد ضیایی، فقیهه سلطانی، رضا توکلی، امیر نوری و... بازی می‌کنند و ضبط آن در لوکیشن کلانتری شروع می‌شود. سریال سوداگر با مشارکت نیروی انتظامی تولید می‌شود.

همه چیز آنجاست در دست شاه‌حسینی

وی درباره دیگر تولیدات این شبکه گفت: سریال تلویزیونی «همه چیز آنجاست» به تهیه‌کنندگی داوود هاشمی و کارگردانی شهرام شاه‌حسینی اوایل خرداد ماه کلید می‌خورد. علیرضا افخمی و سیدمجید میرمیران، مشاوران فیلمنامه هستند که فیروزه قشقایی آن را نوشته است. موضوع این سریال اجتماعی است و داستان پسری را روایت می‌کند که در بحران‌های اقتصادی در کنار پدرش، گرداننده خانه است.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه عنوان کرد: علیرضا افخمی، ناظر کیفی این سریال هم است. تاکنون حضور الهام حمیدی، محمد عمرانی، حدیث میرامینی و حسین مهری به عنوان بازیگر در این سریال قطعی شده است. سریال همه چیز آنجاست در ۵۰ قسمت تولید می‌شود.بنا به گفته شریفی، اسماعیل عفیفه هم سریال «پریا» را برای این شبکه در ۴۰ قسمت تولید می‌کند که سعید فرهادی مشغول نگارش فیلمنامه است. موضوع این سریال هم اجتماعی است و به مشکلات بیماران خاص و زندگی اجتماعی هم می‌پردازد.

سعید مطلبی هم مشغول نگارش سری سوم سریال تلویزیونی «ستایش» است که در ۳۰ قسمت تولید خواهد شد. شریفی تاکید کرد: اگر نگارش فیلمنامه سریال‌های پریا و سری سوم ستایش بموقع تمام شود، امسال تولید آنها را آغاز می‌کنیم. مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه عنوان کرد: قصد داریم چهار سریال طنز شبانه هم تولید کنیم که دو تا از آنها در مرحله نگارش است و دو اثر دیگر در مرحله طرح است تا مورد بررسی قرار بگیرد. در حال حاضر فقط می‌توانم بگویم که مهراب و پیمان قاسمخانی مشغول نگارش یک مجموعه طنز هستند. شهاب عباسی هم یک اثر طنز برای شبکه سه می‌نویسد.

شریفی درباره تولید تله‌فیلم‌های این شبکه گفت: فیلم چای با بهار نارنج که داستان آن در فضای فولکلور شیراز روایت می‌شود، تابستان تولید می‌شود. فیلمنامه این اثر را محمدجواد مرادی نوشته که کارگردانی‌اش را هم به‌عهده دارد. عباس رنجبر هم مشغول نگارش تله‌فیلم «متولد سی‌آذر» است که یک اثر طنز فانتزی با موضوع اجتماعی است. وی ادامه داد: امین حسینی هم مشغول نگارش فیلمنامه فیلم «تازه‌واردها»ست. با توجه به این‌که داستان این قابلیت را دارد که در قالب مینی‌سریال تولید شود، به همین دلیل مشغول بررسی این مساله هستیم. داستان این سریال درباره زن و شوهر جوانی است که بچه‌دار می‌شوند و این شروع یک ماجرای تازه است.

فیلم بانگ برنو هم با موضوع دفاع مقدس توسط سیدمجید موسویان نوشته می‌شود که روایتگر روزهای ابتدایی جنگ و مقاومت مردم است. فیلمنامه فیلم قالیچه سلیمان هم آماده شده که موضوع آن اجتماعی است. فیلمنامه فیلم «بوی خوش زندگی» هم به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه بوده و نویسندگی آن را مهدی کیا به عهده دارد و داستان یک پسر جوان است که به خاطر مشکلات زندگی مجبور می‌شود با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی کند.شریفی درباره سریال شمعدونی گفت: در این سریال حسن معجونی، آتنه فقیه‌نصیری، محمد نادری، نگار عابدی، محسن قاضی‌مرادی، رویا میرعلمی، ویدا جوان، امیر کاظمی، محمدرضا داوودنژاد، عرفان برزین و... بازی می‌کنند.

داستان این سریال درباره هوشنگ و برادرزنش عطاست که علاقه زیادی به مهمانی‌های خانوادگی دارند، ولی این مهمانی‌ها هیچ وقت بی‌ماجرا برگزار نمی‌شود. سارا دختر هوشنگ و زهره، پزشک عمومی است که در امتحان تخصص پزشکی شرکت کرده است. این بهترین فرصت برای هوشنگ است تا به این بهانه همه فامیل را دور هم جمع کند و...



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir



  مطالب پیشنهادی:
خشم مقامات تهران از روبوسی لیلا حاتمی با رئیس جشنواره کن
جشنواره کن 2014: حواشی جنجالی و نامعقول کن
انتقادها به روحانی به خاطر حمله‌ به ممنوعیت ماهواره
عاقبت خبرنگاری که در جشنواره کن 2014 به زیر دامن بازیگر رفت!؟
کنسرت پسر آهنگساز معروف موسیقی پاپ ایران