مریم سعادت: مادر بهار زن بدجنس دردسرهای عظیم نیست!
مریم سعادت درباره نقش خود در «دردسرهای عظیم ۲» گفت: فیروزه زن بدجنسی نیست بعضی ممکن است اشتباه کنند اما اگر او را از زاویه دید عمومی تری نگاه کنند به او به عنوان یک مادر حق می دهند.

گفتگو با بازیگر نقش "فیروزه" در سریال دردسرهای عظیم 2

مریم سعادت در گفتگویی درباره بازی این روزهای خود در سریال «دردسرهای عظیم ۲» که از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود و اختلافاتی که در نقش مادر بهار با دامادش دارد، گفت: فیروزه زنی رنج کشیده است که برای بهار زحمات زیادی را متحمل شده است و از این حیث نگرانی های زیادی برای دخترش دارد.

بازیگر مجموعه «باغ سرهنگ» ادامه داد: او خودش به نوعی پدر هم هست و سرپرستی منزلش را بر عهده دارد بنابراین حساسیت بیشتری روی بهار دارد. او پیش از این مخالفت هایی با ازدواج بهار و لطیف داشت که حالا چون مشکلات آنها زیاد شده است حساسیت های مادر هم بیشتر می شود.

سعادت درباره سخت گیری هایی که به عنوان مادر بهار و زندگی او با لطیف دارد، توضیح داد: فیروزه زن بدجنسی نیست بعضی ممکن است اشتباه کنند اما اگر او را از زاویه دید عمومی تری نگاه کنند به او به عنوان یک مادر حق می دهند. او تا حدودی با ازدواج لطیف و بهار راضی است اما به دنبال دلایل محکمه پسندی برای زندگی دخترش با لطیف می گردد.

بازیگر مجموعه «آرایشگاه زیبا» درباره اینکه دغدغه های فیروزه از یک مادر واقعی در جامعه امروزی گرفته شده است، یادآور شد: این روزها در جامعه ما طلاق زیاد شده است و داستان این سریال هم مطابق با مسایلی که در جامعه وجود دارد پیش می رود به همین دلیل فیروزه با منطق خود به دنبال نوعی محکم کاری است.

وی در پایان با اشاره به قسمت هایی که این روزها در حال تصویربرداری آن هستند، عنوان کرد: حجم کار زیاد است و همه عوامل زحمت می کشند تا ساعات خوبی را برای مخاطبان رقم بزنند و من فکر می کنم به دلیل حجم کار تا آخرین روزهای ماه مبارک رمضان درگیر تصویربرداری باشیم.

«دردسرهای عظیم ۲» که داستان آن به نوعی در ادامه سری قبل است به کارگردانی برزو نیک نژاد هر شب ساعت ۲۱ از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود، البته قسمت هایی از سریال نیز به دلیل رقابت های والیبال روی آنتن نرفت و این سریال تا بعد از ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com