شلوغ‎ترین روز ماه عسل با حضور 8پسر و 7دختر!!
بیست و نهمین قسمت از برنامه ماه عسل در ماه مبارک رمضان با حضور مهمانان زیادی برگزار شد.

حضور خانواده های پرجمعیت در ماه عسل

احسان علیخانی در ابتدای برنامه گفت که فکر می کنم این برنامه پربیننده ترین قسمت برنامه باشد.زیرا روزهای پایانی ماه رمضان را سپری می کنیم. او باز هم مثل شب های قبل از حمایت مردم و پدر و مادر معنوی شدن مردم در طرح محسنین تشکر کرد و گفت همین امشب تمام 270 هزار فرزند بی سرپرست قطعا صاحب سرپرست خواهند شد.

بعد از صحبت های احسان علیخانی قسمت هایی از برنامه روز گذشته ماه عسل پخش شد ، همان قسمت هایی که یک اتفاق عجیب در این برنامه رخ داد و کودکی توانست بعد از سال ها شنوایی خود را بدست بیاورد.

مهمانان برنامه ماه عسل دو خانواده بودند که خانواده قاسمی از کاشان و خانواده حسینی از قزوین به این برنامه آمده بودند.

خانواده قاسمی 7 دختر داشتند و خانواده حسینی 8 پسر و 1 دختر داشتند . 

مادر خانواده حسینی گفت که بیشتر دختر دوست دارد با اینکه 8 پسر داشته است . احسان علیخانی با تعجب گفت که مادر جان پسرهایت اینجا هستند و می شنوند و ناراحت می شنود اما مادر به حرفش اصرار داشت که همین خنده علیخانی را به همراه داشت.

اما در مقابل خانواده قاسمی از داشتن 7 دختر احسان رضایت کامل را داشتند.  آنها تعریف کردند که از همه اطرافیان زخم زبان زیادی شنیده بودند اما همچنان از بدنیا آمدن دخترهایشان خوشحال بودند .

این خانواده علاوه بر 7 دختر ، 7 داماد نیز دارشتند . احسان علیخانی سپس به سراغ خانواده ای رفت که 8 پسر داشتند .او از آنها به حالت طنز پرسید که ته دیگ سیب زمینی را چطور بین آنها تقسیم می کرده است و مادر از ته دیگ ماکارونی گفت و احسان علیخانی به شدت از شنیدن نام ماکارونی ذوق زده شد.

مجری برنامه از شغل پسرهای خانواده پرسید . در همین حین متوجه شد که دو تا از برادرها در قاب ماه عسل حضور ندارند و فقط 6 تای آنها به این برنامه آمده بودند .اما در ادامه برادر دیگر نیز به صحنه ماه عسل اضافه شد ، او یک روحانی بود و از همه برادر ها بزرگتر بود . این برادر ها گفتند : همه ما به هم کمک می کنیم حتی در کوچکترین مسایل مثل خرید یک ماشین . 

سپس احسان علیخانی از دخترهای برنامه و دوتا از دامادها که در برنامه حضور داشتند از زندگی هایشان سوال کرد. آنها اذعان داشتند که تا به حال نشده که باهم دعوا کنند حتی باجناق ها هم با هم مثل برادر رفتار می کنند که علیخانی از شنیدن این حجم از دوستی و مهربانی تعجب کرد.

در آخر برنامه احسان علیخانی ضمن التماس دعا از مخاطبین ، نتیجه نظر سنجی برنامه را نیز اعلام کرد که 95 در صد از برنامه ماه عسل رضایت داشتند و مجری برنامه نیز تشکر کرد.



تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ