خاطرات و خرابکاری های جناب خان در دوران مدرسه!
برنامه ی «خندوانه» از ابتدای مهرماه با تغییر پخش از ساعت 23 به 22:15 دقیقه به روی آنتن می‌رود‌.

شبی که خندوانه مهمان اصلی نداشت

شب گذشته (سه شنبه 31 شهریور) برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان آغاز شد . او شادی این قسمت را به همه ی دانش آموزان ، معلم ها ، مدیران ، حتی بابای مدرسه و وزیر آموزش تقدیم کرد.

 

در ادامه رامبد جوان گفت: من هیچوقت نمی‌ توانستم معلم یا ناظم خوبی باشم، چون نمی‌ توانم جدی باشم و همیشه بعد از هر اخمی می‌ خندم برای همین بچه‌ها از من حساب نمی‌ برند.

سپس رامبدجوان به صورت درگوشی مسابقه 300 میلیونی 780 را با مخاطبان در میان گذاشت و از همه بچه‌ ها که در جمعین نشسته بودند خواست تا همهمه کنند و نشنوند‌ چون پول و برنده شدن د‌راین سن ربطی به بچه‌ ها ندارد و نباید دغدغه‌ آنها باشد.

رامبد جوان به احترام تمام دانش آموزان و همه کسانی که با آغاز مهرماه کارشان شروع می‌شود، ساعت پخش برنامه را از ساعت 23 به 22:15  تغییر داد‌. تا همه بتوانند خندوانه را تماشا کنند‌.

کمی بعد جوان از حسین پورکریمی دعوت کرد تا همراه با نیما در نقش ناظم مدرسه نمایشی را اجرا کنند.حسین پور کریمی  گفت: 12 سال است که بازیگر تئاتر هستم و این عروسک‌ ها که می بینید کپی یک نمایش خارجی است که من اجرا درآوردم.

 

در ادامه جناب‌خان نیز وارد صحنه شد و خاطره ی دوران تحصیلش را تعریف کرد و از تغییر فصل و آب و هوای عجیب تهران گفت و با توجه به سفری که که به ماهشهر داشت گفت‌: آنقدر هوای ماهشهر گرم است که کولر گازی هم که جواب نمیدهد و از شما 11 سوال میپرسد. آبادان برعکس تهران و شهر‌های دیگر 11 فصل دارد، خب بالاخره در یه مورادی باید تفاوتی با دیگر شهر‌ها و استان‌ ها داشته باشد!

 

جناب خان گفت:بهترین خاطرات آدم در دوران مدرسه اتفاق می‌ افتد‌. روز قشنگی بود. کل کلاس یک دست سفید پوش، آرد را روی پنکه سقفی ریختیم و به محض اینکه معلم وارد کلاس شد پنکه را روشن کرد و تمام کلاس سفید شد‌. من در این کار دخالتی نداشتم فقط قلاب گرفتم تا یکی از بچه‌ ها آرد را روی پنکه بریزد وگرنه ربطی به من نداشت‌. تنها چیز‌هایی که از مدرسه خیلی دوست داشتم زنگ تفریح، دستشویی رفتن، تغذیه، سمبوسه، فلافل، کالباس، نون و پنیر، سبزی، لقمه‌ ها و خوراکی بچه‌ ها بود که به زور می‌ گرفتم و می‌خوردم.

در ادامه نیما (ناظم مدرسه) به همراه دستیارش وارد صحنه شدند و بر پا داد و ناخن‌ ها‌، مو ها و نوع پوشش دانش آموزان را بررسی کرد، جوان هم با تبریک مجدد سال تحصیلی جدید به ناظم او را همراهی کرد‌.

در پایان این شب که تمام شادیش را مدیون انرژی پرقدرت دانش آموزان بود، آقای ناظم وارد شد و از بچه‌ها پای تخته  سفید خندوانه امتحان املاء گرفت و به اصرار رامبد جوان آواز خواند‌ و در همین بخش این قسمت از خندوانه نیز به پایان رسید.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات