جناب خان در برنامه خندوانه حامله شد
شب گذشته ( سه شنبه 14 مهر) برنامه خندوانه در حالی آغاز شد که رامبد جوان شادی این قسمت را به همه دامپزشکان تقدیم کرد.

جناب خان مادر شد

در آغاز برنامه خندوانه ، جناب خان به عنوان کمدین وارد صحنه شد و نتیجه آزمایش خود را نشان رامبد جوان داد و گفت: همه چیز مثبت و بالاست، سالم سالم هستم، ولی بعد که رامبد آزمایش را دید موارد عجیبی مثل کلسترول 850، قند سه برار حد نرمال، تعداد گلبول سفید 10، آسکاریس و ژیگاردیا مثبت و ... در آن دید و جناب خان با شنیدن اینها از زنده ماندن خود نا امید شد و بلافاصله برای خداحافظی به احلام زنگ زد.

در ادامه رامبد جوان از سلامتی که بالاترین نعمت است گفت، از آدم‌ هایی که از ما بیشتر به فکر این سلامت هستند و در همین راستا از پرفسور عباس شفیعی مشاور رئیس موسسه رازی دعوت کرد تا به روی سن بیاید، کسی که در ساخت واکسن فلج اطفال در ایران نقش به سزایی داشت.

وی طی گفتگو‌ به مطالعات و زحماتی که برا‌ی تهیه این واکسن کشیده بودند اشاره کرد و در قسمتی دیگر اعلام کرد: ما الان حدود 70 نوع فراورده بیولوژیک داریم که تولید و مصرف آن باعث پیشگری از ابتلا به خیلی از بیماری‌ ها و یا تشخیص برخی از آنها می‌ شود، ولی اهمیت و حمایتی که درخور باشد توسط مسئولین این امر صورت نمی‌گیرید.

پرفسور شفیعی بیان کرد: علاوه بر این ما قادر به ساختن خیلی از دارو‌ها و واکسن‌هایی هستیم که از خارج وارد می‌کنیم ولی این اتفاق بدون تامین هزینه و توجه صحیح به آن ممکن نیست.

 

در بخش بعدی جناب خان با دکتری که برای معاینه او آمده بود وارد شد، پس از معاینات و دیدن جواب آزمایش دکتر به رامبد جوان گفت که نمی‌ داند این موضوع را چه طور به او بگوید، چون تا به حال مشابه آن را ندیده است.

پس از کمی مکث معلوم شد که نتیجه گراویندکس او مثبت است و در واقع جناب خان مادر شده بود، البته خود او بعد از شنیدن این موضوع و تبریک رامبد جوان به وی خوشحال شد و گفت حس خیلی خوبی دارد.

اما در همین حین رامبد جوان با دیدن اسم روی برگه‌ ها تازه متوجه شد که کلا آزمایش برای یک خانوم بوده که اشتباهی به جناب خان داده شده و با این کشف بود که قضیه حل و فصل شد. بیان این اتفاق نادر در تلویزیون و در برنامه خندوانه ، خنده تماشاگران را در پی داشت.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات