وضعیت ممنوع الکاری علی ضیا پیگیری می شود!
مدیر گروه اجتماعی شبکه یک از تلاش ها برای رفع وضعیت ممنوع التصویری سیدعلی ضیاء خبر داد و اینکه احتمال دارد پخش برنامه «امشب» تا مشخص شدن وضعیت وی به تاخیر بیفتد.

عدم حضور علی ضیا در برنامه "امشب"

فضل‌الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما در گفتگویی با اشاره به تلاش ها برای رفع ممنوع التصویری سیدعلی ضیاء گفت: ما در حال پیگیری وضعیت سیدعلی ضیاء مجری برنامه «امشب» هستیم تا بتوانیم مشکل وی را حل کنیم.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به ممنوع التصویری وی برنامه «امشب» با اجرای چه کسی روی آنتن خواهد رفت، گفت: هنوز مجری دیگری برای برنامه «امشب» انتخاب نشده است و ما تلاش می کنیم مشکل ضیاء برطرف شود. هدف ما این است که اگر قرار است برنامه «امشب» روی آنتن برود با اجرای خود ضیاء باشد و برای این منظور ممکن است تولید و پخش این برنامه به تاخیر بیفتد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما در پایان گفت: ممکن است با تاخیر در پخش برنامه «امشب» برنامه ای با موضوع و عنوان دیگری راه اندازی شود که از تیم جدیدی هم بهره خواهد گرفت.

بعد از پایان بازی استقلال و پرسپولیس علی ضیاء سخنان نامتعارفی درباره پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال بیان کرد که باعث ممنوع التصویری او شد. وی بعد از آن به دیدار مظلومی رفت و با یک دسته گل آبی از او عذرخواهی کرد. پرویز مظلومی نیز در یک برنامه ورزشی از مسئولان صداوسیما خواست تا به ممنوع التصویری ضیاء پایان دهند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com