سه شو با اجرای جواد رضویان از امشب
بیژن بنفشه‌خواه و الیکا عبدالرزاقی پیش از این علیرغم قراردادی که داشتند به پروژه‌ی دیگری پیوستند و در این برنامه حضور نخواهند داشت.

جواد رضویان و مهران غفوریان در شبکه سه

برنامه «سه شو» جواد رضویان از پنجشنبه - سوم دی ماه - همراه با جابه‌جایی ترکیبی هنرمندان، پخش خود را آغاز می‌کند.علیرضا ابراهیمی، تهیه‌کننده برنامه «سه شو» در گفت‌وگویی ضمن اعلام پخش این مجموعه از حضور حمید لولایی، مریم سعادت، سحر ذکریا و ایمان صفا به عنوان هنرمندان جدید در مجموعه «سه شو» خبر داد و در عین حال یادآوری کرد: بیژن بنفشه‌خواه و الیکا عبدالرزاقی پیش از این علیرغم قراردادی که داشتند به پروژه‌ی دیگری پیوستند و در این برنامه حضور نخواهند داشت.

وی درباره‌ی زمان پخش برنامه «سه شو» که چه روزهایی خواهد بود؟ توضیح داد: این برنامه پیش از این قرار بود روزهای پنجشنبه و جمعه پخش داشته باشد اما به دلیل تصمیم مدیران قرار شد در مناسبت‌ها نیز به روی آنتن برود. مهران غفوریان نیز در این برنامه به عنوان مجری در کنار جواد رضویان حضور خواهد داشت.

این تهیه‌کننده همچنین بیان کرد: علاوه بر این هنرمندان، قرار است استعدادهای جدیدی هم در کنار این هنرمندان قرار بگیرند.

برنامه ترکیبی «سه شو» با رویکرد طنز در 70 قسمت 50 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی ناصر ابراهیمی به موضوعات اجتماعی می‌پردازد و تلاش می‌کند با تعامل مطلوب با مخاطبان لحظات شاد و مفرحی را به وجود بیاورد. این برنامه از پنجشنبه ساعت 21 به روی آنتن شبکه سه می‌رود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir