سریال نوروزی مهران مدیری با حضور بازیگرانی چون «نصرالله رادش» و «سیامك انصاری»، اواسط دی ماه كلید می‌خورد.
 

عبدالرضا شهباززاده - مدیر تولید این سریال - در گفت و گو با خبرنگار سرویس تلویزیون «‌ایسنا» افزود: برخی از بازیگرانی كه در مجموعه‌های پیشین مدیری با او همكاری داشته‌اند، در این سریال نیز حضور دارند، علاوه بر آن قرار است كه برخی از هنرپیشگان حرفه‌یی سینما هم در این اثر ایفای نقش كنند.

وی درباره‌ی پیش تولید این سریال گفت: از شروع این مرحله 4 روز می‌گذرد و تا یك هفته‌ی دیگر ادامه می یابد.

مدیر تولید این مجموعه علی‌رغم انتشار نام این سریال در رسانه ها ، عنوان قطعی آن را نامشخص دانست و درباره‌ی فیلمنامه‌ی این سریال اظهار كرد: سریال نوروزی قرار است بین 13 تا 15 قسمت ساخته شود و قرار است امروز سه قسمت از فیلمنامه تحویل گروه سازنده شود.

شهباززاده در پایان تعداد « لوكیشن‌های »‌بیرونی این سریال را بسیار زیاد دانست و گفت: تعداد این لوكیشن‌ها نسبت به كارهای قبلی مدیری بسیار بیشتر است. البته در مكانی از تهران ، چند لوكیشن داخلی مجموعه هم را طراحی كرده‌ایم.

مهران مدیری نقش اصلی این سریال را بازی می‌كند و سعید پیردوست، شقایق دهقان، سحر جعفری جوزانی، نادر سلیمانی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، الیكا عبدالرزاقی، هادی كاظمی و شایان احدی‌فر از دیگر هنرپیشگان آن هستند.

مجید و حمید آقاگلیان تهیه‌ی سریال نوروزی را برعهده دارند و برخی دیگر از عوامل ساخت آن عبارتند از: سرپرست نویسندگان: پیمان قاسم خانی، نویسندگان: پیمان و مهراب قاسم‌خانی، خشایار الوند و مهدی ژوله، طراح صحنه: فروزان جلیلی‌فر، طراح لباس: آوا عربشاهی، طراح نور: عبادالله به افروز، تدوینگر: احسان مظفری، منشی صحنه: بهناز سید تقی‌ها، طراح چهره‌پردازی: مهرداد شكرآبی، صدابردار: محمد حاتم‌نژاد، آهنگساز: بهرام دهقانیار، قطع تصاویر: جواد اصلانی، مدیر مالی:‌ابراهیم تفرشی، ساخت تیتراژ: پانته‌آ واعظ‌نیا، روابط عمومی: وفا ملك زاده، عكاس: بابك برزویه و دستیار مالی: رضوان كوثری‌مهر.

گفتنی است كه سریال نوروزی برای پخش از شبكه سه سیما ساخته می‌شود