روایت احسان کرمی از بغض و اشک های عوامل کلاه قرمزی!
 برنامه این هفته «خوشاشیراز» با حضور احسان کرمی و شهرزاد کمال‌زاده روی آنتن رفت .

احسان کرمی در خوشا شیراز!

 برنامه تلویزیونی «خوشا شیراز» به تهیه‌کنندگی شهریار باقری‌نژاد و کارگردانی فرزاد کشاورز، جمعه هر هفته از سیمای مرکز فارس روی آنتن می‌رود و این هفته نیز میزبان احسان کرمی و شهرزاد کمال‌زاده بود.

احسان کرمی در ابتدای این برنامه درباره حضورش در رادیو و برنامه «جمعه ایرانی» گفت:
«حضور در آن برنامه برای من افتخار بسیار بزرگی بود، «جمعه ایرانی» عوامل بسیار خلاق و حرفه‌ای و خارق‌العاده ای داشت، اما سیاست‌های رادیو ایران طوری بود که «جمعه ایرانی» تعطیل شد، من همیشه خودم را مدیون سعید توکلی و این برنامه می‌دانم.اگر قرار باشد عنوان شغلی به من داده شود، قاعدتا باید بازیگری باشد، من بازیگر تئاتر هستم، در رادیو هم بازی کردم و اجرا را زیر مجموعه بازیگری می‌دانم.»

او  در ادامه درباره کلاه قرمزی 96 گفت:
«سخت‌ترین کار جهان بازی در برنامه‌ای هست که کارگردانش ایرج طهماسب هست، یعنی سریال «کلاه قرمزی»؛ هرچند شیرین‌‌ترین کاری هم هست که انجام داده‌ام. سریال «کلاه قرمزی » که برای نوروز ۹۶ تهیه شد، جالب‌ترین «کلاه قرمزی» بود که ساخته شد و متأسفم که امسال در ایام نوروز پخش نشد. ما بیست قسمت آماده پخش کردیم ولی پخش نشد که من از علت پخش نشدنش بی خبرم. نبودن دنیا فنی‌زاده در ابتدای ضبط «کلاه قرمزی ۹۶» تمام ما خصوصا آقای طهماسب را با بغض و اشک همراه کرد ولی خانم شیما بخشنده که از امسال عروسک گردان کلاه قرمزی بودند، بسیار در‌ کارشان عالی هستندم. ما به خاطر نبودن دنیا فنی‌زاده بیشترین و بهترین تلاشمان را کردیم که کلاه قرمزی ۹۶ بسیار عالی شود.»

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir