بازیگران بدشانسی که بازی در سریال بازی تاج و تخت را رد کردند! + عکس
بازی تاج و تخت Game Of Thrones یکی از مشهورترین سریال های اخیر بوده، اما باوجود بازیگران زیاد و مشتاق بازیگرانی بودند که از قبول بازی در این سریال امتناع کردند

بازیگرانی که سریال تاج و تخت را از دست دادند!

سریال پربازیگر بازی تاج و تخت Game Of Thrones یکی از پربیننده ترین و پرطرفدار ترین سریال های سال های اخیر است.
یکی از دلایل پرطرفدار شدن این سریال اسطوره ای تعداد بازیگران بسیار زیاد آن است.
شاید فکر کنیم آرزوی هر بازیگری قبول شدن برای بازی در چنین سریال پرفروشی است؛ اما جالب است بدانید بعضی از بازیگران پیشنهاد بازی در سریال بازی تاج وتخت را رد کردند!

بیشتر بدانید : تفاوت های عجیب چهره بازیگران بازی تاج و تخت در کتاب و فیلم

1. چارلی هانام Charlie Hunnam - ریگار تارگارین Rhaegar Targaryen
ریگار تارگارین  بزرگ ترین پسر آیرس تارگارین ملقب به پادشاه دیوانه و وارث اصلی اوست. این بازیگر برادر دنریس تارگارین و همچنین پدر واقعی جان اسنو نیز هست!

این بازیگر از فصل 7 به سریال تاج و تخت وارد شد و به یکی از رازهای سریال که ابهام در مورد پدر جان اسنو بود جواب داد.

ریگار تارگارین  لیانا استارک را ربوده و از این دو فرزندی به دنیا می آیند به نام جان اسنو که او را به عنوان فرزند حرامزاده ند استارک می شناسند.

اما جالب است بدانیم اولین کسی که قرار بود این نقش را بازی کند بازیگر پرطرفدار چارلی هانام بود. او اولین انتخاب کارگردانان بود، اما به دلیل مشغولیت کاری و بازی در فیلم های دیگر قبول نکرد در این سریال بازی کند.

 چارلی هانام,Charlie Hunnam,ریگار تارگارین,Rhaegar Targaryen,بازی تاج و تخت
 چارلی هانام Charlie Hunnam - ریگار تارگارین Rhaegar Targaryen



2. گیلیان اندرسون Gillian Anderson - سرسی لنیستر
گیلیان اندرسون اکثر اوقات انتخاب اول اکثر پروژه های فانتزی و علمی تخیلی است و البته که بهترین عملکر را نیز دارد. بنابراین بازی در نقش سرسی لنیستر اولین بار به این بازیگر پیشنهاد شد.

گیلیان اندرسون بازی در این نقش را نپذیرفت و نقش سرسی به لینا هیدی رسید. او هم انصافا از پس این نقش به خوبی برامد. تا جایی که دختر 18 ساله اش می گوید: مادر من در تاج و تخت بدجنس ترین شخصیت تاریخ است!
گیلیان اندرسون بعدها اقرار کرد: بازی در این سریال چندین سال به درازا می کشید و من نمی توانستم اینهمه مدت از خانه دور باشم، مگر اینکه می خواستم در فیلم مارتین اسکورسیزی بازی کنم!

سرسی لنیستر، ملکهٔ هفت اقلیم وستروس، همسر شاه رابرت باراثیان می‌باشد. اما از بچگی عاشق برادرش بوده و هر سه فرزندی که دارد نیز حاصل این رابطه نامشروع بوده است.

گیلیان اندرسون,Gillian Anderson,سرسی لنیستر,بازی تاج و تخت
گیلیان اندرسون Gillian Anderson - سرسی لنیستر


3. دومینیک وست- منس ریدر Mance Rayder
وست می تواند راحت استراحت کند- نه فقط به خاطر اینکه دومینیک وست قبول نکرد در قالب یکی از نقش های مکمل سریال که بهش نیاز داشتند بازی کند و شش ماه را در سرمای یخبندان بگذراند،  به خاطر اینکه او در فیلم The Wire بازی کرد، بلکه او الان می توانست با بازی در نقش منس رایدر به عنوان بهترین انتخاب عاقلانه 200 سال آینده سینمایی اش را تضمین کند.

دومینیک وست اعتراف کرد: من سریال بازی تاج و تخت را ندیده بودم، اما وقتی که برادر و برادر زاده ام بهم گفتند: سریال بازی تاج و تخت تنها سریال فوق العاده تاریخ است! احساس وحشتناکی بهم دست داد.
مخصوصا بعد از نتایج  باکس آفیس Wire واقعا سرخورده شدم.

دومینیک وست,منس ریدر,Mance Rayder,بازی تاج و تخت
دومینیک وست- منس ریدر Mance Rayder


4. لیلی آلن- یارا گریجوری
لیلی آلن قطعا یکی از بزرگ ترین دلایل را برای قبول نکردن نقش یارا در بازی تاج و تخت دارد، زیرا او مجبور می شود توسط برادرش لمس شود!
لیلی آلن توضیح می دهد: آنها از من پرسیدند که آیا علاقه دارم در نقش خواهر تئون بازی کنم. من اصلا راحت نبودم که خواهر مردی باشم که او را لمس می کند، برای همین گفتم نه خیلی ممنون!

حالا نمی دانیم لیلی از تصمیمی که آن زمان گرفت پشیمان شده است یا نه!
یارا گریجوری خواهر تئون گریجوری با ظاهری غیرجذاب و رفتار و سلوک مردانه است. او که به تنهایی با پدرش زندگی میکند در حال انتقام جویی به دستور پدرش است تا اینکه تئون سر می رسد.

لیلی آلن,یارا گریجوری,بازی تاج و تخت
لیلی آلن- یارا گریجوری


5. مارک استرانگ- استانیس براتیون
مارک استرانگ در مورد دلیلش برای قبول نکردن سریال بازی تاج و تخت حرفی نزد، اما حتما دلیل خوبی برای این امتناع داشته است! او که ابتدا برای بازی در نقش پادشاه استانیس انتخاب شد، می خواست در مجموعه تلویزیونی دیگری به نام Low Winter Sun بازی کند. سریالی که بعد از یک فصل کنسل شد!

اگرچه اگر مارک استرانگ بازی در تاج و تخت را قبول کرده بود برای بازی در فیلم Kingsman وقتی نداشت؛ فیلمی که در آن عالی درخشید.
استانیس براتیون برادر ارشد شاه رابرت و مرد عمل و شجاعت بود. او در مورد عمل کردن به قوانین خیلی سختگیر بود. و از نقطه ضعف هایش عمل کردن بی چون و چرا از دستورات ملیساندرا بود تا جاییکه دخترش شیرین که بسیار هم او را دوست داشت زنده زنده در آتش انداخت.

مارک استرانگ,استانیس براتیون,بازی تاج و تخت
مارک استرانگ- استانیس براتیون


بیشتر بدانید : 7 شخصیت خبیث سریال بازی تاج و تخت که از شکنجه شدن آنها لذت می بریم!

بیشتر بدانید : با شخصیت‎های سریال بازی تاج و تخت آشنا شوید!

بیشتر بدانید : بازیگر مشهور سریال «بازی تاج و تخت» همسر الناز شاکردوست می شود!!



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ