معرفی، عکس ها و حاشیه های سریال رمضانی «دلدار»
سریال «دلدار» به کارگردانی نوید و جمشید محمودی و با بازی الناز حبیبی و محمدرضا غفاری یکی از سریال‌های ویژه ماه رمضان تلویزیون سال 98 است

الناز حبیبی و محمدرضا غفاری در سریال «دلدار» ویژه رمضان 98

«دلدار» در قالب یک ملودرام عاشقانه و با مضمونی اجتماعی است. چون در دل نمایش یک داستان عشقی، به مسائل و چالش های امروز نسل جوان هم می پردازد. چالش هایی چون ازدواج، اشتغال، انحراف و ... که دغدغه های جوان امروز جامعه ماست و سریال شبکه دو نیز به آسیب شناسی آن ها توجه کرده است.

این سریال در شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

الناز حبیبی در سریال دلدار رمضان 98
الناز حبیبی در سریال «دلدار» رمضان 98


نوید محمودی و جمشید محمودی برادران افغان الاصل مهاجر در ایران هستند. آن‌ها بیش از سی سال است که در ایران زندگی میکنند و در واقع در ایران متولد شده اند. سریال «دلدار» دومین همکاری مشترک برادران محمودی در تلویزیون است. آن‌ها پیش از این سریال «سایه‌بان» را ساخته‌اند.

خلاصه داستان «دلدار» ‌:

دیریست که دلدار پیامی نفرستاد...داستان جوانی به نام آرش است که به رغم موفقیت علمی و تحصیلی اما به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها می کند و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، عشق دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند.

سریال تلویزیونی دلدار در ماه رمضان 98
سریال تلویزیونی «دلدار» در ماه رمضان 98


عوامل سریال «دلدار»:

کارگردانان: نوید محمودی، جمشید محمودی، نویسندگان: آزیتا ایرایی، مهدی حمزه، بر اساس طرحی از نوید محمودی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تدوین: نیما جعفری جوزانی، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس : نوشین جعفری، مدیر تدارکات : رضا دهقان، طراح لباس: شبنم اصغری، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقا بیک، اصلاح رنگ و نور وجلوه های بصری: سینا قویدل، طراحی و ساخت تیراژ : مجید یوسف زاده، طراح صحنه: جواد فاضلی، صدابردار: محسن نانکلی، تصویربردار: مهدی رضایی، دستیارکارگردان و برنامه ریز : سیاوش رمضانلو، طراح گریم: محمد قومی، صداگذاری: حسین قورچیان

بهزاد فراهانی در سریال «دلدار»
بهزاد فراهانی در سریال «دلدار»


بازیگران سریال «دلدار»

محمدرضا غفاری,  الناز حبیبی,  مریم بوبانی,  حسام محمودی,  سوگل خلیق,  بهزاد فراهانی,  مهران نایل,  پریوش نظریه, همایون ارشادی,  کمند امیر سلیمانی، پیمان جعفری، نیما رئیسی

  عکس پشت صحنه دلدار
عکس پشت صحنه «دلدار»

محمدرضا غفاری در سریال تلویزیونی «دلدار» 
محمدرضا غفاری در سریال تلویزیونی «دلدار»

حواشی سریال «دلدار»:

-دلدار در دی ماه ۹۷ کلید خورد.

- این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

-الناز حبیبی بعد از سه‌سال با این سریال به تلویزیون بازگشته است.

پشت صحنه سریال «دلدار» در ماه مبارک رمضان
پشت صحنه سریال «دلدار» در ماه مبارک رمضان

-محسن چاوشی در همکاری دوباره با برادران محمودی تیتراژ سریال را خوانده است.

-محمودی کارگردان سریال در مصاحبه‌ای گفته است: ما به این بخش ماجرا فکر نمی‌کنیم که همزمان چه سریال‌هایی ساخته می‌شود بلکه به قصه‌ای فکر می‌کنیم که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد و انرژی می‌گذاریم تا به بهترین شکل اجرایش کنیم. به هر حال در هر دوره زمانی نیز درام‌ها و عاشقانه‌ها برای مردم جذاب بوده‌اند و شما نمی‌توانید یک ملودرام و قصه درست پیدا کنید که مخاطب جذبش نشده باشد.

شخصیت‌های سریال ما از طبقه متوسط هستند که بخش بزرگی از اجتماع هستند شما این آدم‌ها را روز و شب در کوچه و خیابان می‌بینید. خود ما این طبقه را دیده‌ایم و فهمیده‌ایم که مثلاً نداشتن شغل چقدر می‌تواند یک خانواده را از هم بپاشد و سعی می‌کنیم در این سریال همین اتفاقات را روی کاغذ بیاوریم و به تصویر بکشیم.

- کارگردان «دل دار» درباره اینکه فیلمبرداری سریال تا چه زمانی طول می‌کشد، اظهار کرد: فکر می‌کنم حدود ۱۲ یا ۱۳ روز در ماه مبارک رمضان فیلمبرداری داریم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در کمترین روز سریال را به آنتن برسانیم چون هر چقدر کار آماده‌تر باشد و مسایل فنی زودتر انجام شود بهتر است. در حال حاضر ۳۰ قسمت از سریال به نوعی فیلمبرداری شده اما در این ۳۰ قسمت سکانس‌هایی باقی مانده که باید به تصویربرداری برسد.

الناز حبیبی در سریال «دلدار»
الناز حبیبی در سریال «دلدار»

- محمدرضا جعفری جلوه به همراه جمعی از مدیران شبکه دو از پشت صحنه سریال «دلدار» برادران محمودی بازدید کردند. مدیر شبکه دو سیما با قدردانی از زحمات سازندگان این سریال بر لزوم تولید محتوای مطلوب با توجه به ویژگی های این ماه تاکید  و ابراز امیدواری کرد که سریال «دلدار» بتواند در زمان پخش مخاطب را جذب کند.  

- بازپخش این سریال نیز ساعت‌های ۱۱:۳۰، ۱۶:۲۰ و ۴۵ دقیقه بامداد خواهد بود.

- این مجموعه داستانی همزمان با دو گروه در لوکیشن‌های پیچ شمیران «خانه آرش» با حضور محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی و لوکیشن شهرک چشمه «خانه کامیار» با حضور مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی، کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری فیلمبرداری شد و بخشی از تدوین آن هم به شکل همزمان انجام گرفته است.

 

بیشتر بدانید : معرفی همه سریال های ماه رمضان 98 + عکس

بیشتر بدانید : سریال های رمضانی تلویزیون: از کشف حجاب تا دلدادگی + عکس

بیشتر بدانید : اولین عکس ها از سریال ماه رمضان: «از یادها رفته»

بیشتر بدانید : گریم متفاوت لعیا زنگنه برای سریال «برادر جان» + عکس


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: salamcinama.ir