دفاع عجیب محمد علیزاده از حمید هیراد!
در این گزارش به بررسی روی آنتن رفتن برنامه "بهار جان" با تیتراژ تکراری "چاوشی"، اجرای ۹۰ دقیقه ای "علیزاده" و دفاع از سرقت ادبی "هیراد" می پردازیم

چرا تیتراژ چاوشی تکرار شد؟

شبکه‌های تلویزیونی هر سال با یک ویژه برنامه به استقبال نوروز می‌روند. برنامه "بهار جان" نیز یکی از این ویژه برنامه‌هاست که از دوشنبه شب روی آنتن شبکه ۵ سیما رفت. اتفاقی که باعث شد درباره این برنامه بنویسیم، تیتراژخوانی، تغییر مجری و یکی از مهمان‌های شب اول "بهار جان" بود. محسن چاوشی، محمد علیزاده و حمید هیراد، سه خواننده‌ای هستند که بخش بزرگی از این برنامه را رقم زدند و ما از آن نوشتیم.

بیشتر بدانید : محمد علیزاده مجری تلویزیون شد! + زمان پخش برنامه

محسن چاوشی و یک تیتراژ تکراری

چند روز پیش، خبر رسید که قرار است محسن چاوشی تیتراژ برنامه "بهار جان" را بخواند. او سال گذشته نیز تیتراژ این برنامه را خوانده بود اما این اتفاق نیفتاد و در اولین شب این برنامه، تیتراژ سال گذشته یعنی قطعه "ناوک" با آهنگ سازی عادل‌ روح‌نواز و صدای چاوشی پخش شد. البته مجری برنامه نیز بعد از پخش این تیتراژ تکراری درباره پخش نشدن تیتراژ جدید، توضیحی ارائه نداد و ادامه برنامه روی آنتن رفت.

محمد علیزاده و اجرا در دقیقه  ۹۰

قرار بود حمید گودرزی برنامه "بهار جان" را اجرا کند اما دقیقه ۹۰ خبر رسید که محمد علیزاده خواننده پاپ، مجری این برنامه خواهد بود. پیش از او، بنیامین بهادری نیز قرار بود اجرای برنامه "ماه عسل" را بر عهده داشته باشد اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد. به هر حال، این اولین تجربه علیزاده در کسوت یک مجری بود و با توجه به برنامه‌ای که در شب اول روی آنتن رفت، به نظر نمی‌آید او حرف خاصی در این زمینه برای گفتن داشته باشد. بخش اول این برنامه، به پرسش و پاسخ مجری دیگر با علیزاده درباره ورودش به موسیقی پاپ گذشت.

فرصت سوزی روی آنتن!

نام حمید هیراد این روزها به واسطه ابتلای او به سرطان بیشتر شنیده می‌شود. او یکی از مهمان‌های اصلی برنامه "بهار جان" بود و با خواندن قطعه "مستم کن" وارد برنامه شد و گفت‌وگوی او و علیزاده به شکل عجیبی ادامه پیدا کرد؛ علیزاده انتقاد شاعران به هیراد را که منجر به تشکیل پویش " نه به سرقت ادبی" شد، تهمت و تاخت‌وتاز خواند. این در حالی بود که هیراد سال گذشته به دلیل استفاده نادرست از اشعار دیگران از این پویش عذرخواهی کرده بود! در ادامه نیز، هیراد دلیل پلی‌بک کنسرت شیراز را که حاشیه‌های زیادی در پی داشت، بیماری‌اش اعلام کرد. ابتلای این خواننده جوان به سرطان، غم‌انگیز است و آرزو می‌کنیم او به زودی سلامتی‌اش را به دست آورد اما توجیه و حتی تطهیر اشتباهات گذشته روی آنتن زنده، اشتباهی‌ است که تنها می‌توانیم آن را به حساب تازه‌کار بودن علیزاده به عنوان مجری بگذاریم.

 

بیشتر بدانید : حمید هیراد سرطان خون دارد؟! +عکس

بیشتر بدانید : حمید هیراد: به من گفتند بیش از یک ماه زنده نیستم! + عکس

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: خراسان