سریال عاشقانه 2: داستان سریال و بازیگران + تصاویر
دراین گزارش به معرفی سریال گیسو و بازیگران و جدیدترین عکس های این سریال می پردازیم

سریال معمایی عاشقانه 2 با نام گیسو کلید خورد

سریال عاشقانه ۲ که فصل اول آن به کارگردانی منوچهر هادی تولبد شده بود به اتمام رسید و حال خبری های خوب برای علاقه مندان این سریال این است که تولید فصل دوم این مجموعه نمایش خانگی آغاز شده و مخاطبان و دنبال کنندگان آن منتظر فصل دوم آن باشند. بنا بر گفته‌های منوچهر هادی کارگردان عاشقانه، فصل دوم این سریال با عنوان گیسو تولید و پخش خواهد شد.

سعید جلالی نویسنده سریال گفت: این سریال در راستای همان فصل اول و ادامه‌ی آن محسوب می‌شود. بخشی از قصه به حضور بازیگران این مجموعه در فصل اول منوط است که در صورتی ‌که در فصل جدید حضور نیابند قصه با تغییرات مواجه می‌شود.

سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری در تهران مقابل دوربین رفت و محمدرضا گلزار و هومن سیدی دو بازیگری بودند که در اولین روزهای تصویربرداری مقابل دوربین این سریال رفتند.

منوچهر هادی کارگردان و محمدرضا گلزار بازیگر سریال گیسو تصاویری از این سریال را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند. این تصاویر در ششمین روز از فیلمبرداری سریال گیسو گرفته شده است و هومن سیدی و محمدرضا گلزار در این سریال مقابل دوربین رفتند.

اولین تصاویر از صحنه و پشت صحنه عاشقانه ۲
اولین تصاویر از صحنه و پشت صحنه عاشقانه ۲

محمدرضا گلزار و هومن سیدی در عاشقانه 2
محمدرضا گلزار و هومن سیدی در عاشقانه 2

محمدرضا گلزار در عاشقانه 2
محمدرضا گلزار در عاشقانه 2

محمدرضا گلزار در فصل اول سریال عاشقانه ایفاگر نقش سهیل بود و هومن سیدی نقش پیمان را در این سریال بازی میکرد.

انتخاب بازیگران سریال گیسو

بازیگر نقش گیسو در عاشقانه 1 ، با مهاجرت ناگهانی مهناز افشار و پیوستن به شبکه ان بی سی پرشیا شایعه شده بود که دیگر عاشقانه 2 ساخته نخواهد شد. ولی پس از چندی منوچهر هادی اعلام نمود به دنبال جایگزینی برای مهناز افشار در سریال خواهند بود.

بیشتر بدانید : مهناز افشار برای "عاشقانه 2" به ایران برمی گردد؟

بیشتر بدانید : از خبر ازدواج ساره بیات تا از دست دادن عاشقانه ی مهناز افشار!


حال و پس از گذشت مدتی از انتشار خبر ساخت سریال عاشقانه فصل دوم، نام بازیگر دیگری برای ایفای نقش گیسو شنیده می‌شود؛ بازیگری که جانشین مهناز افشار خواهد شد. این هنرپیشه آناهیتا نعمتی بود که این خبر قطعی نشد.

بیشتر بدانید : جایگزین مهناز افشار در عاشقانه 2 چه کسی است؟ + عکس

به تازگی خبرها حاکی از پیوستن هانیه توسلی به پروژه عاشقانه 2 است. حضور هانیه توسلی به عنوان دومین بازیگر زن پس از ساره بیات در سریال گیسو، در این پروژه حتمی شده است. هانیه توسلی تاکنون در سه پروژه شبکه نمایش خانگی حضور داشته و "گیسو" چهارمین تجربه او در این زمینه محسوب می‌شود. هنوز خبری در مورد نقش هانیه توسلی در سریال گیسو منتشر نشده است. بسیاری بر این عقیده هستند که توسلی نقش گیسو (جایگزین مهناز افشار) را ایفا خواهد کرد. با این وجود هنوز سرنوشت این نقش و بازیگر آن به طور کامل مشخص نشده است.

هانیه توسلی در سریال گیسو
هانیه توسلی در سریال گیسو

همچنین سانیا سالاری و یک بازیگر ایتالیایی، تازه به این سریال پیوسته‌اند و در کنار محمدرضا گلزار، هانیه توسلی، ساره بیات، حسین یاری، هومن سیدی و... به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت.

پشت صحنه سریال عاشقانه 2
پشت صحنه سریال عاشقانه 2

بازیگران سریال عاشقانه 2

  • محمدرضا گلزار
  • هومن سیدی
  • ساره بیات
  • حسین یاری
  • هانیه توسلی
  • مسعود رایگان
  • شمسی فضل الهی
  • علی رضا زمانی نسب
  • آزاده ریاضی
  • سانیا سالاری
  • یک بازیگر ایتالیایی

غایبان سریال عاشقانه 2

در فهرست بازیگران منتشر شده، هانیه توسلی و سانیا سالاری به جمع بازیگران فصل اول اضافه شده‌اند؛ اما مهناز افشار، پانته‌آ بهرام، فرزاد فرزین، بهاره کیان‌افشار، حمیدرضا پگاه و سارا رسول‌زاده در جمع بازیگران فصل دوم دیده نمی‌شوند. در‌نهایت، به جزء سارا رسول‌‌زاده در نقش هدیه که در فصل اول این سریال کشته شد، سرنوشت بقیه کارکترها معلوم نیست .

بازیگران غایب در عاشقانه 2
بازیگران غایب در عاشقانه 2

مهناز افشار (گیسو): مهم‌ترین غایب فصل دوم عاشقانه، مهناز افشار است. موقعیت مهناز افشار در این فصل آن ‌قدر محوری بوده که نام مجموعه هم به نام او ثبت شده است. حضور مهناز افشار در خارج از کشور مانع همکاری ‌اش با این سریال شده است. با وجود اعلام نام سه بازیگر جدید، هنوز بازیگر نقش گیسو و سرنوشت این کارکتر مشخص نیست.

پانته‌آ بهرام (ریحانه): نام پانته‌آ بهرام در بین بازیگران فصل دوم عاشقانه اعلام نشده و مشخص نیست او با تهیه ‌کننده به توافق نرسیده یا تصمیمش عدم همکاری با این سریال بوده است.

فرزاد فرزین (تورج): فرزین به طور رسمی اعلام کرد با وجود توافق اولیه، به خاطر تکراری نشدن کارکترش در این فصل بازی نمی‌کند. اما هنوز مشخص نیست در بخش ترانه و خوانندگی که نقطه قوت فصل اول بود، هم همکاری ‌اش با عاشقانه قطع می‌شود یا نه!؟

بهاره کیان ‌افشار (درسا): بازی او و سکانس‌های مشترکش با هومن سیدی از نقاط قوت فصل اول عاشقانه بود. نام بهاره کیان‌ افشار در بین بازیگران فصل دوم اعلام نشده است؛  اما هنوز غیبت او در این فصل قطعی نیست و شنیده شده عوامل در حال مذاکره با او هستند.

منوچهر هادی در پشت صحنه عاشقانه 2
منوچهر هادی در پشت صحنه عاشقانه 2

 داستان سریال گیسو (عاشقانه 2)

داستان گیسو درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی از جمله پول‌شویی است و با توجه به ساخت سریال‌های مختلفی که روابط رومانتیک در آنها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب، تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است؛ به طوری که فیلمنامه این سریال بیش از ۱۰ بار بازنویسی شده و همچنان بازنویسی طرح نهایی آن در حال انجام است.

زمان پخش سریال گیسو (عاشقانه 2)

پس از اتمام فیلمبرداری و به احتمال زیاد اواخر سال 99 خواهد بود.

 

بیشتر بدانید : رضا گلزار، ساره بیات و منوچهر هادی در پشت صحنه عاشقانه 2 + عکس

بیشتر بدانید : فرزاد فرزین پیشنهادات بازیگری را رد کرد! آیا در "عاشقانه 2" بازی میکند؟

بیشتر بدانید : نخستین همبازی رضا گلزار در عاشقانه 2 + عکس

بیشتر بدانید : خبر جدید رضا گلزار از سریال عاشقانه منوچهر هادی! + عکس

 

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ