فیلم تلویزیونی «میم، الف، دال، ر مادر» برای پخش از شبكه دو سیما ساخته شده و بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، مهرداد ضیائی...


«میم،الف،دال،ر مادر» در روزهای پایانی تدوین 
فیلم تلویزیونی «میم، الف، دال، ر مادر» به كارگردانی «مسعود رسام» روزهای پایانی تدوین خود را می‌گذراند.  

 

«رضا جودی» كه تهیه كنندگی فیلم تلویزیونی «میم، الف، دال، ر مادر» را بر عهده دارد در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت:‌تصویربرداری این فیلم تلویزیونی در ایام نوروز به پایان رسید و در حال حاضر مراحل پایانی تدوین خود را توسط «مهدی جودی» می‌گذراند.
وی افزود: فیلم تلویزیونی «میم، الف، دال، ر مادر» برای پخش از شبكه دو سیما ساخته شده و بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، مهرداد ضیائی، فریبا نادری و پویان گنجی در آن ایفای نقش كرده‌اند.
وی در ادامه گفت: داستان فیلم تلویزیونی «میم، الف، دال، ر مادر» را «مسعود شامحمدی» نوشته و ماجرای زن امروز را در مواجهه با خانواده و مسئولیتش در زندگی مدرن امروزی را به تصویر می‌كشد و البته با توجه به موضوع مادر محوری كه دارد احتمال پخش آن در روز مادر نیز وجود دارد.
وی تصریح كرد:تله فیلم «میم، الف، دال، ر مادر» داستان مادری 40 ساله است كه صاحب دو فرزند به نام‌های مریم و سعید است. رخساره با شوهر خود با بازی مهرداد ضیائی در یك خانه استیجاری و با درآمد اندك شوهر به سختی زندگی می‌كند. رخساره آنقدر درگیر مشكلات و مسائل روزمره زندگی است كه خود و روابط اطرافش را فراموش كرده است، او كسی را ندارد تا درد دل كند، رخساره در اثر تصادفی به كما می‌رود...
سایر عوامل این فیلم تلویزیونی عبارتند از:مجری طرح:میثاق فیلم، مدیر تصویربرداری:امیرقربان‌خانی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای:رضا فخاریه،
طراح چهره‌پردازی:مجید اسكندری، طراح صحنه و لباس: نرمین نظمی، صدابردار: علی نیازی و مدیر تولید:بهرام جلالی. 
منبع :www.farsnews.com