ترانه مادری داستان خواهر و برادری به نام فرخ و فرخنده است كه مشكلات بسیاری در روابط خود دارند و همین موضوع باعث دوری آنها از یكدیگر و مهاجرت...

این روزها شاهد پخش سریال جدیدی از شبکه سوم سیما هستیم. این سریال که ترانه مادری نام دارد توسط  حسین سهیلی‌زاده كارگردانی شده و علی‌اكبر بابالو و  زهرا پارسافر  كار نویسندگی آن را به سرپرستی  مسعود بهبهانی‌نیا انجام داده‌اند.

در ترانه مادری بازیگرانی چون هما روستا، دانیال حكیمی، فاطمه گودرزی، الهام  پاوه‌نژاد، محمد حاتمی، حسین سحرخیز، مینا لاكانی، حسن آتشانی، سیاوش  خیرآبادی، بیتا سحرخیز و ... به ایفای نقش می‌پردازند. ترانه مادری داستان خواهر و برادری به نام فرخ و فرخنده است كه مشكلات بسیاری  در روابط خود دارند و همین موضوع باعث دوری آنها از یكدیگر و مهاجرت فرخنده و  خانواده‌اش به شهرستان می‌شود. اكنون پس از مدت‌ها پویا (محسن افشانی، پسر فرخنده و بهرام پسر فرخ در آستانه قبولی در دانشگاه هستند.

‌با قبولی پویا در یكی از دانشگاه‌های تهران، فرخنده ناچار همراه او به تهران می‌آید،  اما این آغاز اتفاقات پیش‌بینی نشده دیگری است.

 

ترانه مادری در ۵۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای آماده شده و قرار است هر شب ساعت ۲۳ از  شبكه ۳ سیما پخش شود.
 
در ساخت این سریال محمد حاتمی (بازیگردان)‌، محمد افسری (تصویربردار)‌، مهدی آزادی (صدابردار)‌، مهری شیرازی (طراح گریم)‌، حسین عالی‌نژاد (طراح لباس و  صحنه)‌، شاپور دلدار (مدیرتولید)‌، محمد  حمزه‌ای (دستیار اول كارگردان)‌، ایرج محمدی  و مهران مهام (تهیه‌كننده)‌، مجتبی خادم‌زاده (برنامه‌ریز)‌، آتوسا شاه سیاه (منشی صحنه)‌ و حمید صدری (آهنگساز)‌ همكاری كرده‌اند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : www.ettefagheno.ir