تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


فال روز 10 دی - 31 دسامبر برای امروز شما

 

فال روزانه 10 دی متولدین فروردین ماه

شما امروز سعی می‌كنید كه از عصبی شدن و دچار وحشت شدن جلوگیری كنید و آسان ترین راه هم این است كه بگذارید دیگران حواس شما را پرت كنند تا به احساسات دشوار و پیچیده خود فكرنكنید. اگر خود را در میان خانواده، دوستان و یا همكلاسی‌هایتان محاصره كنید راهی است كه می‌توانید بوسیله آن از درگیری با احساسات خود پیشگیری كنید به خاطر اینكه شما باید وظیفه خود را در پیشبرد گفتگو و مكالمه انجام دهید. درست است كه این یك راه حل دائمی‌نیست، اما غرق كردن خود در میان كسانی كه مانند شما فكر می‌كنند و هم فكر شما هستند می‌تواند به طور موقت فشار عصبی را از شما دور كند.

 

فال روزانه 10 دی متولدین اردیبهشت ماه

شما اخیرا به این فكر افتاده‌اید كه به مدرسه بازگردید و دوباره تحت آموزش قرار بگیرید و معتقد هستید كه این كار می‌تواند چشمان شما را به راه جدیدی درزندگی باز كند. اما حتی درس خواندن و یادگیری بعضی چیزها همان قدر غیر عملی است كه یك فیلسوف اهل عمل نیست و به جنبه‌های عملی زندگی كاری ندارد. دیگر اینكه این راه شما را برای مدت طولانی سرگرم نمیكند و زود از آن خسته خواهید شد. از طرف دیگر، اما این می‌تواند راهی باشد كه تمایلات اخیر خود را ارضا كنید، البته راه‌های دیگری برای سرگرم شدن وجود دارد از جمله خواندن متون فرهنگی و دینی و یا مراجعه به برخی كتاب‌های مرجع كه می‌تواند اطلاعات شما را نیز به روز گرداند.

 

فال روزانه 10 دی متولدین خرداد ماه

شما به طور طبیعی كنجكاو هستید، اما این حس كنجكاوی شما تبدیل به فكری دائم درباره مسافرت‌های خارجی،‌ جستجو و افكار بزرگ شده است. این موضوعات می‌تواند به شما كمك كند كه از این افكار نگران كننده‌ای كه الان درگیر آن هستید خلاص شوید. هنوز اما فرار كردن از وظایف و مسئولیت‌هایی كه در خانه دارید به آن آسانی كه فكر می‌كنید امكان پذیر نیست. ظاهرا، برنامه ریزی برای اهداف طولانی مدت راه حل بسیار آسان‌تر از این است كه تلاش كنید كاری را حتما همین امروز تمام كنید.

 

فال روزانه 10 دی متولدین تیر ماه

اگرچه شما آدم بسیار واقع بینی هستید، اما امروز ممكن است روزی باشد كه فردی را ملاقات كنید كه درها را به روی شما باز كند. اگر كسی در زندگی شما پدیدار شد، مطمئن شوید كه زمانی را صرف این می‌كنید كه بشنوید چه چیزی گفته می‌شود و شما بتوانید در قبال آن پاسخ گو باشید. الان زمان این نیست كه به تعقیب ماده غاز وحشی بپردازید. پس مراقب این باشید كه چه نوع ماجراجویی را انتخاب می‌كنید.

 

فال روزانه 10 دی متولدین مرداد ماه

هنوز موضوع سر كسانی است كه دور و بَر شما هستند. در این زمان ماه وارد هفتمین خانه روابط شما می‌شود. شما نمی‌توانید در خلأ وجود داشته باشید؛ الان باید در دوره آسانی از زندگی خود قرار داشته باشید، پس می‌توانید تمام روز را برقصید و شادی كنید. اما پیشرفت باید به تدریج باشد. اگر به نظر می‌رسد شما الان به جایی نمی‌رسید و صاحب عنوانی نمی‌شوید نگران نباشید. حتی قبل از اینكه بفهمید، پیشرفت و ترقی ناگهان  جلو روی شما  پدیدار می‌شود .

 

فال روزانه 10 دی متولدین شهریور ماه

شما در تضادها استاد هستید چرا كه امروز در این مرحله پنهانی بسیار مثبت  و عملی واقع می‌شوید. اما مایل نیستید كه به خودتان اجازه دهید با افكار درهم برهم در ابرهای توهمات غرق شوید. با این وجود، اجازه نمی‌دهید تعهدات استوارتان باطل شده و به حقیقت نپیوندند. شما باید همه امكانات را در نظر بگیرید، كه در  نهایت تصمیم خود را گرفته و با تصمیم تان زندگی كنید.

 

فال روزانه 10 دی متولدین مهر ماه

برای شما سخت است كه بفهمید منبع الهامات شما كجاست، مثل این است كه در فصل تازه‌ای از زندگی تان باد تازه و خوشی می‌وزد. اندیشه‌های شما ممكن است باعث بروز چیزهای واقعا زیبایی شوند. به هر حال، او با زبان بیگانه‌ای سخن می‌گوید؛ و برای شما فرصتی برای رقابت ایجاد می‌كند تا از اصول و موارد اساسی استفاده كنید. اصلا مهم نیست كه چقدر عجیب و غریب به نظر می‌رسد، ایده‌هایی را در دست انجام بگیرید كه بدانید بازده آن به سمت شما خواهد آمد و در آن حوزه عمل كنید تا بتوانید چیز تازه‌ای خلق كنید.

 

فال روزانه 10 دی متولدین آبان ماه

شما احساس می‌كنید حتی درونی‌تر از همیشه هستید كه معمولا در این موقع از سال بودید. با داشتن ده تا از دوازده سیاره‌ای كه  در حال حاضر در نشان شما در سومین و چهارمین خانه شما قرار دارند، الان زمان این است كه با آنچه كه تاكنون می‌دانستید به رقابت برخیزید و امور را به شكلی هدایت كنید كه مفید و موثر باشد و چه كسی به شما می‌گوید كه باید...؟ حتی اگر رفتار شما و این حالات تان امروز بعداز ظهر و تمام فردا ادامه داشته باشد، بهتر این است كه همه چیز را آسان بگیرید تا اینكه فقط كار كنید، كار، و كار!

 

فال روزانه 10 دی متولدین آذر ماه

آذر:  اولین انتخاب شما امروز این است كه به جای اینكه به  موضوعات عقلانی توجه كنید بیشتر وقت خود را برای موضوعات احساسی بگذارید. اما این موضوع می‌تواند بسیار زود خسته كنند شود مگر اینكه شما ایده‌هایتان را به پول و منافع مالی تبدیل كنید یا اینكه فكركنید بیشتر دوست دارید چه كاری برای سعادتمند شدن انجام دهید. تا می‌توانید ثابت قدم باشید؛ در آینده نزدیك اوضاع كیهانی تغییر خواهد كرد و بهتر است بگذارید شرایط پیش آمده راه خود را بروند به جای اینكه تلاش كنید كه شرایطی كه برایتان مقدر بوده را به همان وضع نگه دارید.

 

فال روزانه 10 دی متولدین دی ماه

افكار و اندیشه‌های شما بوسیله افراد زیركی كه اطراف شما هستند ممكن است تحت تاثیر قرار بگیرد، اما شما هنوز با هر ایده جدیدی كه در هر گام از راه‌تان بوجود می‌آید مبارزه می‌كنید؛ اعتقاد داشتن به آنچه كه تا بحال می‌دانستید به نظر می‌رسد مهمتر از یادگرفتن درباره آنچه كه بعدها پیش خواهدآمد، است.  به یاد داشته باشید ترسیدن از آینده انگیزه سالمی ‌نیست، اگر شما می‌ترسید، روی این افكار منفی خود كار كنید تا تبدیل به عشق و امید شود.

 

فال روزانه 10 دی متولدین بهمن ماه

شما هنوز احساس می‌كنید كه چیزی در حال تغییر است، اما هر چه روز می‌گذرد شما بیشتر متمایل به این می‌شوید كه خودتان را از هراس و وحشت دور كرده و به اوج برسید. گرچه این پیشرفت شما ممكن است از چشم دیگران مخفی بماند،‌ بخاطر اینكه آنها نشانی از این ندارند كه شما دارید ترقی زیادی در جهت رویكردهای درونی می‌كنید مگر اینكه شما از راه خود خارج شوید تا به آنها توضیح دهید. راز خود را برای كسی فاش نكنید تا زمانكیه بدانید به كجا دارید می‌روید.

 

فال روزانه 10 دی متولدین اسفند ماه

اسفند: امروز می‌توانید یك كمك واقعی از جانب دوستی دریافت كنید. خوشبختانه، این شایعه‌ای بی مفهوم نیست كه از دوردست‌ها برای كمك به شما آمده باشد. بلكه آن پیشنهادی واقعی از طرف كسی است كه شما او را می‌شناسید است- كسی كه می‌تواند تاثیری فوری و نشاط بخش در روز شما داشته باشد. به وضعیت فعلی قانع نباشید. نگه داشتن آهن روی آتش می‌تواند حس خوبی برای شما به ارمغان بیاورد.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ



X