با این دستور از شر تمام سموم بدن راحت شوید
 این دستور سم زدایی بدن 100 درصد از ترکیبات طبیعی تهیه شده و در صورت استفاده منظم از ان حتی در پیشگیری و درمان سرطان هم موثر است

سم زدایی بدن و روده ها با یک دستور سنتی

به دلایل متعدد ممکن است سموم اضافی در بدن انباشته شود به همین دلیل در هر چند وقت یک بار باید برنامه ای منظم برای دفع این سموم از بدن داشته باشیم.

دکتر ویکتوریا سمینوا Victoria Semionova ، متخصص درمان های طبیعی، یکی از بهترین دستوالعامل های طبیعی برای پاکسازی روده را با ما به اشتراک گذاشته است.

این دستور 100 درصد از ترکیبات طبیعی تهیه شده و در صورت استفاده منظم از ان حتی در پیشگیری و درمان سرطان هم موثر است.


مواد لازم برای سم زدایی بدن
هویج و لبو


  • هویج 500 گرم

  • لبو 500 گرم

  • زردآلو خشک 1 مشت

  • کشمش 1 مشت

  • عسل 1 قاشق غذاخوری

برای تهیه این دستور به یک ظرف لعابی نیاز دارید. سبزیجات را برش داده و داخل آن بریزید و به آن ها آب اضافه کنید تا جایی که 2 انگشت روی سبزیجات را بپوشاند. زردآلو و کشمش را اضافه کرده و روی حرارت کم بگذارید به جوش آید سپس کناری بگذازید خنک شود.

بعد از خنک شدن عسل را به آن اضافه کرده و اجازه دهید 12 ساعت تا یک شب در یخچال بماند. سپس کاملا بفشاریدو آبشان را بگیرید. از مواد باقیمانده می توانید برای تهیه سوپ استفاده کنید.

آب سبزیجات برای استفاده دو روز شما کافیست. باید روزی سه بار به اندازه نصف لیوان قبل از هر وعده از این سم زدا استفاده کنید. برای گرفتن بهترین نتیجه باید این کار را یک ماه به طو منظم انجام دهید.

این داروی سم زدای طبیعی اندام های بدن و روده ها را پاکسازی ی کند و می تواند از سرطان جلوگیری کرده و حتی در درمان آن موثر باشد. سعی کنید از مواد صد در صد ارگانیک برای تهیه این دارو استفاده نمایید.

بیشتر بدانید : رژیم گیاهخواری برای سم زدایی بدن

تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ