یک جریان انرژی خوب در محیط ضرورتا باعث خواهد شد کودک شاد‌تر و سالم‌تر شود.در حالی که یک اتاق با جریان انرژی ضعیف دلیل رشد کودکانیست که نمی‌توانند به خوبی بخوابند
 
توصیه های فنگ شویی برای اتاق کودک

هنگام تولد نوزاد یک محیط سالم برای پرورش کودک ایجاد کنید:

آمادگی برای داشتن کودک برای شما مستلزم برنامه های زیادیست.شما نیاز به یک اتاق خواهید داشت که با کودک شما ترقی خواهد کرد و او را از الهامات و شور و هیجان پر خواهد کرد.

یک جریان انرژی خوب در محیط ضرورتا باعث خواهد شد کودک شاد‌تر و سالم‌تر شود.در حالی که یک اتاق با جریان انرژی ضعیف دلیل رشد کودکانیست که نمی‌توانند به خوبی بخوابند-بهونه گیر و بد خو هستند و تمایل به بیماری دارند.

زمانی که اتاق به محل نگهداری کودک تبدیل شود-از حواس خود راهنمایی بگیرید.فکر کنید اتاق کودک یک انزوا برای استراحت و یک پیوند با کودکتان است و به ان اجازه دهید حواس پنج گانه را حفظ کند.

_ در فضای اتاق یک ترکیب موزون از رنگها ایجاد کنید.بین صورتی کهنه و آبی کهنه بگردید و رنگی را که واقعا دوست دارید انتخاب کنید.رنگی که اشتیاق شما را تشدید میکند.

_ منابع مختلفی از نور در اتاق قرار دهید تا در زمانهای مختلف روز و شب از آن استفاده کنید.

_ تختخواب کودک خود را دور از در و محدوده ی لوازم برقی نزدیک تخت قرار دهید.

_ درهر زمان و در هر جایی که ممکن است از مواد طبیعی استفاده کنید.در تختخواب- دیوارها- کفپوشها- فرشها- مبلمان و وسایل بازی.از چوب به جای پلاستیک استفاده کنید.

_ حس بویایی کودک خود را با احترام پرورش دهید.روزانه پنجره ها را برای تهویه ی مناسب و بهره‌مندی از بوی ملایم گلها مانند بابونه ی معطر- گل سرخ- درخت وانیل و عطر سنبل باز کنید.

ایجاد یک اتاق برای کودک بیش از تزیین صحیح آن است.این به معنی ادا کردن عشق-علاقه و ستایش برای این فرد زیبای کوچک می‌باشد.به خوبی پشتیبانی در سراسر زندگی ای که با هم قسمت خواهید کرد.  
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ