از زرد لیمویی همچنین می توان به عنوان تم رنگی مكمل به صورت محدود در همه اتاقها استفاده كرد. این رنگ به عنوان مكمل در كنار رنگ های شاه بلوطی و خرمایی، انواع آبی، و سبز به زیبایی می نشیند.
بهترین راه برای كاستن از گرمای تابستان استفاده از هر آنچه كه در طبیعت در این فصل به وفور یافت می شود است. بله، لیمو ترش هم یكی از آنهاست؛ هیچ چیز شما را بیش از نوشیدن یك لیوان شربت لیموی تازه، خنك نمی كند، اما این فقط به یك پارچ شربت لیمو ختم نمی شود، بهتر است لیمو را در تمام اتاق هایتان بچكانید تا بیش از هر زمان دیگری خنك بشوید.
 

دکوراسیون تابستانی به رنگ زرد 
            زرد لیمویی دقیقاً رنگ لیوترش در زمانی است كه كاملاً رسیده باشد.
یعنی یك رنگ روشن و كاملاً آبدار
 
از زرد لیمویی می توانید برای روشن كردن هر اتاقی در خانه استفاده كنید: چه در اتاق نشمین پر نور و چه در اتاقی كه هیچ پنجره ای ندارد و فضا به اصطلاح خفه است. استفاده از زرد لیمویی فقط به رنگ دیوارها ختم نمی شود، بلكه در آشپزخانه برای كابینت ها و قفسه ها و لوازم آشپزخانه و در نشیمن و پذیرایی برای مبلمان و در اتاق خواب برای تختخواب و رو تختی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ زرد لیمویی این قدرت را دارد كه در فضایی كه به هیچ وجه نور طبیعی وجود ندارد، خطای حسی وجود نور طبیعی را ایجاد كند. در عین حال وقتی كه در محیط نور طبیعی هم وجود داشته باشد، زرد لیمویی به بهسازی و با كیفیت تر جلوه دادن نورهای طبیعی كمك می كند. 
 
در تصویری كه مشاهده می كنید دكوراتور به شدت روی نور طبیعی كه از پنجره های این اتاق زیر شیروانی به داخل می آید حساب كرده و آنرا به زیبایی هر چه تمام تر چیده است. اغلب افراد اتاق زیر شیروانی را جزء فضای خانه خود به حساب نمی آورند و این اتاق یا بلا استفاده می ماند و یا تبدیل به انباری می شود. گاهاً تصور افراد این است كه اینجا یك اتاق تاریك و كم نور است و متاسفانه توانایی های بالقوه این اتاق نادیده را نادیده می گیرند. 

 دکوراسیون تابستانی به رنگ زرد

اما در تصویر مشاهده می كنید كه این اتاق به زیبایی طراحی شده و به اندازه كافی نور دارد و مناسب استفاده مهمانها می باشد. ستون های چوبی سقف كه با استفاده از چوب صنوبر ساخته شده اند نوعی حال و هوای روستایی به اتاق می دهند كه این مدل چیدمان با استفاده از قفسه های چوبی و مبلمان مدل قدیمی و قالیچه گلدار تقویت می شود. با وجود اینكه دكوراسیون روستایی است، اما بهره گیری از رنگ زرد شادابی و طراوت خاصی را به محیط داده است و اتاق تازگی بی نظیری پیدا كرده. با استفاده از چیدمان زرد لیمویی این اتاق از یك جای تاریك و بلا استفاده به یك محیط خوشایند و آفتابی تبدیل شده است. 
 
از زرد لیمویی همچنین می توان به عنوان تم رنگی مكمل به صورت محدود در همه اتاقها استفاده كرد. این رنگ به عنوان مكمل در كنار رنگ های شاه بلوطی و خرمایی، انواع آبی، و سبز به زیبایی می نشیند. همچنین سفید روشن سبب می شود كه این رنگ بیش از پیش و زیباتر از همیشه خودش را نشان بدهد. در تصویر مشاهده می كنید كه چگونه بالشت های زرد لیمویی این روتختی آبی- نیلی را بشاش تر جلوه می داده و به كل اتاق روح زندگی وطراوت بخشیده اند. در تابستان با كمی زرد لیمویی می توانید هر اتاقی را تازه كنید و به آن نیرو ببخشید. در آخر كه كار دكوراسیونتان تمام شد، با یك لیوان شربت خنك لیمو و بیسكویت های لیمویی سلیقه و چیدمان بی نظیر خود را جشن بگیرد.  
دکوراسیون تابستانی به رنگ زرد 



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
 
منبع : manzelmag.com