این ایده از الی پوستون (Elly Poston) ویراستار مجله‎ی ( Southern Living) گرفته شده است.
این ایده از الی پوستون (Elly Poston) ویراستار مجله‎ی ( Southern Living ) گرفته شده است. او می‎گوید: این روزها سریع‎ترین راه مد روز کردن اتاق نهارخوری تهیه‎ دیوار یا پرده‎های گران قیمت نیست، بلکه استفاده از وسایل زیبا و مطابق مد روز است.

گام اول : میز را جدید کنید
یک رومیزی چاره‎ بسیار خوبی برای وسایل نهارخوری خراشیده شده یا قدیمی است. اگر می‎خواهید که میزتان را با رومیزی بپوشانید، می‎توانید یک میز تاشوی ارزان قیمت بخرید. نکته: یک میز 1/5 متری گرد 4 الی 6 نفره مناسب است.

گام دوم : شکل‎های جدید را امتحان کنید
فکر کردن درباره‎ میز گرد یا مستطیل شکل را کنار بگذارید و میز شش گوشه ( شش نفره ) یا هشت گوشه ( هشت نفره ) را در نظر بگیرید. ورقه‎‎ی فیبری از نجاری تهیه کنید، به اندازه‎ای که مد نظرتان است ببرید. سپس آن را بالای میز گردی بگذارید.

گام سوم : رنگ روکش مورد نظرتان را انتخاب کنید
دکور موجود در اتاق را در نظر بگیرید و طبق آن روکشی برای ادامه‎ کارتان انتخاب کنید. رومیزی‎های یک دست برای گونه‎های مختلف میز بهتر هستند، با این حال طرح‎های چهارخانه فرورفتگی‎ها را بهتر می‎پوشانند.

 گام چهارم : آن را مرتب کنید
نوار چسب‎ها یا  پلیسه، جزئیات ظریف و زیبایی را به کناره‎های رومیزی می‎افزاید. برای این کار دو نوار تهیه کنید، یک اینچ بین آن‎ها فاصله بگذارید و منگنه کنید.


گام پنجم : میز را با لیوان آراسته کنید
لیوان‎ها به عنوان یک وسیله‎ اساسی در هنگام صرف غذا و همچنین برای نگه داشتن رومیزی استفاده می‎شوند. برای جلوگیری از شکستن، از لیوان با جنس ضخیم استفاده کنید. یک پارچه بین میز و رومیزی بیندازید تا محکم‎تر به نظر برسد.



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
چگونه از پیشنهادهای رنگ پنتون برای سال 2015 در دکوراسیون استفاده کنیم؟
بزرگترین اشتباهات در دکوراسیون فضاهای کوچک
اصول تغییر دکوراسیون اتاق خواب با Natalie Caceres طراح و گرافیست سایت Lonny
اگر می خواهید از رنگ ها در دکوراسیون تان استفاده کنید این نکات را فراموش نکنید
رازهایی ناگفتنی در چیدمان انواع میز