کاغذ دیواری اتاق تان را از 13 طرح جذاب و خاص زیر انتخاب کنید
کاغذ دیواری یکی از بهترین پوشش ها برای دیوار و حتی سقف خانه تان است. انتخاب کاغذ دیواری یکی از سخت ترین کارها در دکوراسیون هر خانه ای است. از 13 طرح زیر ایده بگیرید و کاغذ دیواری خانه تان را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری‎های خاص و طرح‎های برجسته باعث می‎شود دکوراسیون این اتاق‎ها به صورت بارزی نمایان شود. 

ایده هایی جالب برای تزیین دیوارهای اتاق با کاغذ دیواری های طرح دار 

 

 

کاغذی دیواری ای با ظرح های فانتزی شکوفه‎ گیلاس

کاغذی دیواری ای با طرح های فانتزی شکوفه‎ گیلاس

با کمک جاش مینه Josh Minnie از کمپانی Flavor Paper، طراح مد سینتیا راولی (Cynthia Rowley) از کاغذ دیواری‎هایی از درخت‎های با شکوه گیلاس که شکوفه زده‎اند برای پوشاندن دیوار‎‎های اتاق پذیرایی خود در منهتن استفاده کرده است. این طرح باعث شده است عنصر شگفت انگیزی به این فضای دل انگیز اضافه شود.

 

 

تازگی نعنایی با کاغذ دیواری خاص برای دیوار و سقف

تازگی نعنایی با کاغذ دیواری خاص برای دیوار و سقف

راهروی خانه‎ اریکا بیرمن Erika Bearman به نمایشگاهی از رنگ‎های سبز نعنایی تبدیل شده در حالیکه هنوز فضای خونسرد خانه حفظ شده است. سقف با یک طرح نواری پوشانده شده است و دیوار‎ها دارای یک طرح برگ مانند از کمپانی Lee Jofa است. کف اتاق‎ها به شکلی کف پوش شده‎اند که این دو طرح را به شکل یک طراحی به هم پیوسته در می‎آورد.

 

 

یک اتاق نهارخوری به سبک هتل بورلی هیلز

یک اتاق نهارخوری به سبک هتل بورلی هیلز

در یک آپارتمان طراحی به اسم نیت برکوس Nate Berkus اتاق ناهارخوری را با کاغذ دیواری ای که طرح نمادین از هتل بورلی هیلز است، پوشانده. این کاغذ دیواری مشهور احترامی به مکان اولیه‎ی باشکوه خودش می‎گذارد و در همان حال اجازه می‎دهد سلیقه‎ی شخصی صاحب خانه هم بدرخشد.

 

 

یک اتاق پر از کتاب با کاغذ دیواری ای متفاوت و زیبا

یک اتاق پر از کتاب با کاغذ دیواری ای متفاوت و زیبا

جائو منصور João Mansur اجازه داده است تا تخلیش زمان دکوراسیون خانه‎اش در سائو پائلو اوج بگیرد. او اتاق خوابی ایجاد کرده است که هر دوستدار جدی کتاب عاشق آن خواهد شد. کاغذ دیواری قفسه‎های کتاب که توسط اندرو مارتین (Andrew Martin) طراحی شده است آنقدر واقعی است که شما تقریبا می‎توانید بوی کتاب‎های قدیمی کلاسیک را حس کنید.

 

 

اتاقی با شکوه هالیوودی با کاغذی دیواری آبی رنگ

اتاقی با شکوه هالیوودی با کاغذی دیواری آبی رنگ

دیوار اتاق استراحت تان را با یک کاغذ دیواریی آبی رنگ بوشانید. سعی کنید کاغذی دیواری تان دارای طرح هایی به رنگ سفید باشد. رنگ آبی عمیق و طرح گل دار باعث شده است شکوه قدیم هالیوود به این منزل مدرن آورده شود.

 

 

کاغذ دیواری ست شده با جزئیات اتاق خواب

کاغذ دیواری ست شده با جزئیات اتاق خواب

یک کاغذ دیواری قرمز مجلل توسط ساندرسون (Sanderson) دیوار‎های اتاق مهمان طراح داخلی و دلال عتیقه جات یعنی لورنزو کاستیلو (Lorenzo Castillo) را می‎پوشاند. درخشندگی این کاغذ دیواری با جزییات بافت اتاق نظیر بالشت‎های مخملی و رو تختی خز دار که حس غنی بودن و لوکس بودن را به اتاق می‎دهد، ترکیب شده است

 

 

کاغذ دیواری با طرح کاشی برای اتاق خواب

کاغذ دیواری با طرح کاشی برای اتاق خواب

اتاق خواب مهمان یک خانه در مراکش، با کاغذ دیواری هایی با طرح کاشی پوشانده شده است. این کاغذ دیواری با زمینه ای از رنگ‎های قوی نظیر کف اتاق و طرح گلدار  سفید، حالت تعادل خاصی با درب مشکی و رو تختی قرمز به وجود آورده است.

 

 

کاغذ دیواری خاص برای اتاق های زیر شیروانی

کاغذ دیواری خاص برای اتاق های زیر شیروانی

دیواره‎ها و سقف اتاق خواب مهمان طراح مد، لاری نیوهوس Lorry Newhouse از کاغذ دیواری طراحی شده توسط شرکت Rose Cumming پوشانده شده است. طرح این کاغذ دیواری یک نوع حس تمام عیار یک کلبه روستایی و راحتی را به وجود می‎آورد.

 

 

کاغذی دیواری لطیف و زیبا و ست کردن آن با مبلمان هایی خاص و قدیمی

کاغذی دیواری لطیف و زیبا و ست کردن آن با مبلمان هایی خاص و قدیمی

اتاق ناهارخوری آپارتمان طراح لباس‎های ورزشی، آدام لیپس Adam Lippes در نیویورک با کاغذ دیواری ابریشمی با طرحی ظریف و لطیف که با دست طراحی شده، پوشانده شده است. این کاغذ دیواری لطافت و درخشش را به مبلمان قدیمی اتاق اضافه می‎کند که حاوی قطعاتی از مجموعه‎ی مبلمان قدیمی و یک میز متعلق به شرکت FontanaArte برای دهه‎ی 30، صندلی‎های جوزف هافمن (Joseph Hoffman) و صندلی‎های Thonent می‎باشد.

 

 

ست کردن کاغذ دیواری و کاور تخت

ست کردن کاغذ دیواری و کاور تخت

در اتاق خواب مهمان یک تخت چینی قرن 18 با طرحی خاص از Martyn Lawrence Bullard با پارچه کتانی پوشانده شده است که طرح آن مانند دیوارها می باشد. اثری که چنین طرحی بر جا می‎گذارد وجود یک فضای کلاسیک است که ثابت می‎کند گفته‎ ست کردن کاغذی دیواری و روکش مبلمان یا کاور تخت خواب هم ایده جالبی برای زیباتر کردن خانه تان است.

 

 

کاغذی دیواری هایی عجیب، متفاوت و زیبا

کاغذی دیواری هایی عجیب، متفاوت و زیبا

کاغذ دیواری با دست طراحی شده‎ی هنرمندان مقیم در پاریس یعنی Dimonah و Mehmet Iksel که شبیه به کاشی‎های پیچیده‎ی قرن 16 می‎باشد، تاثیری که بر جا می‎گذارد شگفت انگیز است.

 

 

کاغذ دیواری با شور کودکی و جوانی

کاغذ دیواری با شور کودکی و جوانی

طراح جوان مگان وینترز Megan Winters  یک اتاق کودکانه با سلیقه‎ای متفاوت در خانه‎ی خود در شیکاگو به وجود آورده است. کاغذ دیواری گورخر قرمز، طراحی شده توسط شرکت Brunschwig & Fils، سرزندگی جوانی را به فضا اضافه می‎کند ولی آنقدر لطیف است که کودک با بزرگ شدن توجه خود به این سبک و طراحی را از دست نمی‎دهد.

 

 

درخشش اتاق با کاغذ دیواری ها نقره ای

درخشش اتاق با کاغذ دیواری ها نقره ای

در این خانه‎ شهری در منهتن، طراح آنه پین Anne Pyne راهروها را با کاغذ دیواری گلدار نقره ای تزیین کرده است. این رنگ نقره‎ای درخشان یک نوع حس با کیفیت بالا به فضا می‎بخشد، به ویژه زمانی که با کف اتاقی همراه شود که با سنگ های گرانیت مشکی و لوازم جانبی لوکس پوشانده شده باشد.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ