این ایده ها را بررسی كنید- هركدام با استفاده از حدود یك مترپارچه كمتر یا بیشتر یک طرح ویژه و بسیار زیبا برای منزل شما ایجاد خواهد کرد.

تزئینات پارچه ای سریع
این ایده ها را بررسی كنید- هركدام با استفاده از حدود یك مترپارچه كمتر یا بیشتر یک طرح ویژه و بسیار زیبا برای منزل شما ایجاد خواهد کرد.
 

قاب كابینت سنتی
یك جفت در را، درحالیكه محتویات یك كابینت را با استفاده از آستری قابهای شیشه ای كه پارچه ای طراحی شده می پوشانید، طراحی مجدد بنمایید. در پشت هر دری، پارچه ای را روی شیشه پهن كرده و و با استفاده از منگنه پارچه را به قاب چوبی بچسبانید. برای داشتن ظاهری تمیز، روی منگنه ها را بپوشانید.
 

میز غذاخوری تزیین شده با پارچه
یک میز غذاخوری چشم نواز را در اتاق غذاخوری خودتان از طریق تركیب نمودن پارچه های هماهنگ شده با هم ایجاد كنید.
 
 
جادوهای شیشه ای قابل تزئین
حتّی كوچكترین تكه ها و قطعات باقی مانده از پارجه های استفاده شده تان را دور نریزید و آن را همراه با این پیمانه های ساده استفاده نمایید. مربعهای كوچكی از قسمتهای پارچه های انتخاب شده ای را بریده و هر كدام را درون قاب کوچکی قرار دهید. سیم حلقه ای گوشواره ای را از میان حلقه ی چوبی  باعث می شود كه  نصب آن به دسته ی پیمانه ی نوشیدنی آسان شود.

رومیزی پارچه ای
برای دوخت این رومیزی با اندازه های درست و لایه هایی كه بیكدیگر سوزن شده اند، خطوط، مانندلحاف دوزی مستقیم، را از میان تمام تكه های رومیزی بدوزید. لبه های خام را با نوار شیرازه ای، بپوشانید.
 
 
روكش صندلی قابل تزئین
نیازی ندارید كه روكشی را روی كل صندلی برای دادن نمایی بسیار تازه بكشید. شما میتوانید این نوع روكش پشتی صندلی را فقط با دوتكه پارچه  تهیه كرده و از دوخت همجوشی  برای دادن شكل یكپارچه به آن استفاده نمایید. دوخت را با استفاده از نوار شیرازه ای هماهنگ كننده كه به نوار توری متصل می شود كامل كنید.
 
 
روكشهای بالش
به یك بالش استاندارد ظاهری تازه با دوختن روكشی ساده بدهید. از پارچه ای كافی برای روپوش كردن استفاده كنید، دو طرف پارچه را ، با تا كردن لبه های خام در قسمت همپوش، به یكدیگربدوزید. روكش را روی بالش كشیده، سپس  قسمت باز را با سه دكمه ای، كه با خود پارچه هماهنگی دارد، ببندید.
 
 

خلوتگاه ابداعی
یک دفتر کار ساده و زیبا در منزل خود ایجاد کنید 
 

تخته ی یادداشت آراسته شده
یك ورقه ی فلزی مربعی شكل را برداشته و با رویه کردن آن بوسیله کاغذ یا پارچه و با چند اهنربا برای متصل کردن ورقه های یادداشت یک تخته زیبا برای خود ایجاد کنید 
 

تزئینات نهایی
 
با بریده های پارچه های استفاده شده و با کمی خلاقیت میتوانید این کارتهای زیبا و این گوی های تزیینی را ایجاد نمایید.
 
 
تهیه و تدوین:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemogh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
چیدمان و نگه داری وسایل شخصی در قسمتهای مختلف منزل به صورت دکوری!
توصیه ها و نمونه کار 7 دکوراتور برتر در طراحی 7 فضای مختلف منزل!
مدلهای مختلف از بکار گیری قفسه های زیبا در دکوراسیون منزل!
توصیه هایی ویژه انتخاب لامپ یا آباژور مناسب برای اتاق های مختلف(+عکس)
آموزش رنگامیزی و طراحی یک کمد به شکلهای مختلف(+عکس)